عضو کميسيون عمران مجلس گفت: هم اکنون ما هيچ گونه کاهش قيمتي در بازار نداشتيم بکله تنها رکود در بازار را تجربه کرديم و تنها زماني مي توانيم از توقف فرآيند افزايش قيمت مسکن سخن به ميان آوريم که قيمت ها به يک الي دو سال پيش بازگردد.

علي نعمت چهاردولي نماينده مردم همدان و ملاير در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه هنوز قيمت ها در حوزه مسکن، سنگين است، اظهار داشت: در حال حاضر، ما هيچگونه برگشت قيمتي در حوزه مسکن نداشته ايم بلکه تنها خريد و فروش راکد شده است و اين مسئله نشأت گرفته از اين است که هنوز تکليف مسکن تعيين نشده است.

وي افزود: هم اکنون خط اعتباري بانک مسکن بسته شده و اين بانک تسهيلات را در اختيار متقاضيان قرار نمي دهد، از اين رو همه بلاتکليف هستند و بازار خريد و فروش با رکود همراه شده است.

چهاردولي با اشاره به اينکه هنوز حباب مسکن نترکيده است، تصريح کرد: حباب مسکن زماني مي ترکد که قيمت ها به يکي دو سال پيش بازگردد. براي نمونه از تابستان 91 تا کنون حدود 300 تا 400 درصد افزايش قيمت داشتيم بنابراين اگر قيمت کنوني را، قيمت کف مسکن بدانيم، قطعا به قشر آسيب پذير و جوانان ظلم کرده ايم.

عضو کميسيون عمران مجلس گفت: کاهش کنوني قيمت ها تنها بروز رکود در بازار است و فرآيند افزايشي هنوز متوقف نشده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خرید ، فروش ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بی خانه
۰۹:۴۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
منم بلدم ازاین حرفهای قشنگ بزنم کو عمل؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار