این روزها هریک از ستاره های سینما دیر یا زود فرصتی برای حضور در تلویزیون پیدا می کنند و تازه ترین آن ها "جان رمبو" است که به تازگی صحبت از ساخت سریالی تازه ...

باشگاه خبرنگاران- این روزها هریک از ستاره های سینما دیر یا زود فرصتی برای حضور در تلویزیون پیدا می کنند و تازه ترین آن ها "جان رمبو" است که به تازگی صحبت از ساخت سریالی تازه باحضور این شخصیت بزن بهادر در تلویزیون به میان آمده است.

اینترتینمنت وان با آوی لرنر، تهیه کننده و دوست صمیمی سیلوستر استالونه، بازیگر نقش رمبو قراردادی امضا کرده که طبق آن قرار است سریالی تلویزیونی براساس مجموعه فیلم های رمبو ساخته شود.

اولین فیلم رمبو با عنوان اولین خون در سال 1982 به نمایش درآمد و استالونه در آن نقش یک کهنه سرباز ویتنامی را بازی می کرد که با مجری قانون شهر کوچکی به مبارزه می پرداخت. 

جان رمبو بعد از آن در رمبو:اولین خون قسمت دوم در سال 1985، رمبو 3 در سال 1988، و رمبو در سال 2008 دوباره روی پرده ظاهر شد.

اینترتینمنت وان و لرنر قبل از آنکه کار مذاکره برای پخش جهانی سریال را شروع کنند به سراغ استالونه رفته اند تا او را راضی کنند با این پروژه همکاری کند و حتی دوباره نقش جان رمبو را بازی کند.
ضاهر قضیه نشان می دهد شاید استالونه یه عنوان مشاور یا بازیگر مهمان در سریال حضور پیدا کند اما لرنر کاملا مصمم است حضور استالونه را پررنگ تر کند:"از اینکه ممکن است دوباره با دوست خوبم اسلای برای اجرای فاز تازه ای از پروژه رمبو همکاری کنم، بسیار هیجان زده ام."

البته این اولین باری نیست که جان رمبو سر از تلویزیون درمی آورد.

در سال 1986 مجموعه ای کارتونی از او به نمایش درآمد که صداپیشگی آن را شخص دیگری غیر از استالونه انجام می داد، ولی پخش آن دوام چندانی نداشت و بعد در سال 2008 هم بعد از نمایش فیلم سینمایی دیگری از این مجموعه، سریال انیمیشن دیگری برای مدت کوتاهی روی آنتن رفت.

منبع:ماهنامه دنیای تصویر.

انتهای پیام/
برچسب ها: رمبو ، استالونه ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار