با توجه به کمبود "بودجه" امسال اصلاح تعرفه ها عملي نيست.

دکتر آقاجاني، معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص اصلاح "تعرفه هاي درماني" گفت: تعرفه هاي خدمات درماني" و نظام تعرفه کشور نياز به اصلاح دارد و اين اصلاح نيازمند "وزارت بهداشت" با سازمان هاي ديگر و وزارت رفاه تعامل جدي و سازنده داشته باشند تا بتوانيم با افزايش سهم خدمات درمان از منابع دولت، واقعي کردن تعرفه هاي خدمات درماني، سهم پرداختي از جيب مردم را کاهش دهيم.

وي ادامه داد: بايد توجه داشت که ارائه دهندگان خدمت که تنها پزشکان نيستند و کل ارائه دهندگان را شامل مي شود با اصلاح اين نظام ميزان رضايت مندي آنها را افزايش دهيم.

آقاجاني با بيان اينکه در سال 92 برنامه هايي براي اصلاح تعرفه ها تدوين شده است، اظهار کرد: اين اصلاح بسته به بودجه اي دارد که ميزان خدمات درماني بايد تعلق داده شود که با توجه به محدوديت هايي که دولت در حوزه بودجه اي با آن رو به رو است انجام پذير نيست و امسال اين کار عملي نيست.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: اما اميدواريم با برنامه ريزي جدي صورت گرفته در آينده تعرفه هايي را اصلاح کنيم و کيفيت خدمات و رضايتمندي مردم و پرسنل را افزايش دهيم./ ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار