خودروی "بوگاتی" طلاکاری شده یک سرمایه دار سعودی، توجه همه عابران را در لندن به خود جلب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ این سرمایه دار عربستانی خودروی شخصی اش را که دارای پلاک کشورش بود برای مدت اقامتش در لندن به انگلیس ترانزیت کرد.
به گفته شاهدان، در روزهای اخیر یک دستگاه خودروی بی نظیر "بوگاتی ویرون" متعلق به یک سرمایه دار عربستانی در خارج از هتل "درچستر" لندن مشاهده شد که با هواپیما به این شهر ترانزیت شده بود و فرد مذکور در زمان اقامت در لندن از آن استفاده می کرد.
به نوشته ایلاف، قیمت این خودرو حدود یک و نیم میلیون دلار است و از نادرترین خودروهای روباز جهان به شمار می آید به طوری که مجموع تیراژ آن فقط به 150 دستگاه می رسد.
به نوشته روزنامه "دیلی میل" انگلیس، این خودرو دارای پلاک ویژه ای است. به طوری که حروف پلاک "م – هـ - م" یعنی حروف تشکیل دهنده کلمه "مهم" بود. رنگ این خودرو قبلا سفید بود، ولی قبل از انتقال به لندن، در دبی طلاکاری شده بود.
خودروی مذکور به عامل جالب توجهی در خارج از هتل درچستر لندن تبدیل شده بود به طوری که بسیاری از علاقه مندان و عابران اقدام به گرفتن عکس یادگاری در کنار آن می کردند.

سرمایه داران در کشور عربستان بیشتر از اعضای خاندان حاکم آل سعود و یا افراد وابسته به این خاندان هستند. گزارشها حاکی است، با وجود درآمدهای فراوان این کشور نفت خیز، مردم عربستان با مشکلاتی مانند مسکن، دستمزد پایین و خدمات اجتماعی ضعیف روبرو هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
همه افتخارم این است که غلام حسینم
۱۶:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
کدام خدمت رابه بشریت کرده اند که لایق باشند البته اینها همه اهن پاره است انسان هم مقداری عناصر واب و... است اصل قلب ووجود تفکر انسانیست که ارزش دارد همه این شاهان وشاهزادگاو ثروتها ومکنتهاشون فدای یک تار موی رهبر عزیزم به خدا که این حرف دلمه.
اگه راست میگن بشینن مناظره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
نه خدا وکیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
نه خدا وکیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
ایران همیشه از یکسری خائن رنج می برد وگرنه بهترین کشور دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۳:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
احسنت که حرف حق راگفتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
دارندگی و برازندگی
Iran (Islamic Republic of)
همه افتخارم این است که غلام حسینم
۱۶:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
مسیله اینجاست اینها برازنده نیستند ،
این اشک دیده من وخون دل شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
توی ایران هم با وجود درآمدهای فراوان این کشور نفت خیز، مردم ایران با مشکلاتی مانند مسکن، دستمزد پایین و خدمات اجتماعی ضعیف روبرو هستند.
آخرین اخبار