نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزش و اهمیت دادن به مناطق روستایی موجب کشف استعداد‌های جدید ورزشی می‌شود.

 آصفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان خنداب خواستار احداث سالن‌های ورزشی در دو روستای اناج و دهچال از توابع شهرستان خنداب شد و افزود : با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در این مناطق در بخش ورزش وجود دارد، ایجاد سالن‌های ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید هر چه سریع‌تر با تزریق به موقع اعتبارات اجرایی شود.

وی گفت : هم‌اکنون دو پروژه ورزشی شامل زمین چمن شهرهای خنداب و جاورسیان در دست اقدام است که این پروژه‌ها نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه هفته ورزش و جوانان را فرصت مناسبی برای توسعه ورزش دانست و افزود : با توجه به جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد پرداختن به این امر مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز هفته ورزش را بر تمامی فعالان عرصه ورزش اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، روسا و نائب روسای هیئت‌های ورزشی و همکاران زحتمکش اداره ورزش و جوانان تبریک گفت.

ملکی گفت : در هفته ورزش و جوانان بیش از 250 عنوان برنامه با همکاری ادارات شهرستانی به مرحله اجرا در خواهد آمد که دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، گلباران قبور شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از مربیان اخلاق، قدردانی از همکاران با اهداء شاخه‌های گل، برگزاری همایش‌های صبحگاهی، برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها و... بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود./س

برچسب ها: زیرساخت ، کشف ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.