یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر "دانشگاه‌‌های علوم پزشکی" کشور از امروز ۲۸ مهر ماه آغاز و تا ۱۸ آذرماه ادامه دارد.

 مهدی مقدم منش، سرپست تربیت بدنی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با اعلام این که از امروز ۲۸  مهر یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های علوم  پزشکی برگزار میشود گفت: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته ورزشی کاراته، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، دوومیدانی(داخل سالن) و شنا با شرکت بیش از ۲۰۰۰ دانشجو و مربی در ۵ مرحله برگزار می شود و تا ۱۸ آذرماه ادامه دارد.

وی با بیان این که این دوره از مسابقات در مجتمع فرهنگی ورزشی "صندوق رفاه دانشجویان" علوم پزشکی واقع در خزرآباد ساری در حال برگزاری است افزود:علی‌رغم وجود مشکلات و کمبود منابع مالی و اعتباری ، با پیگیری مدیران تربیت‌بدنی و حمایت مسئولین در دانشگاه‌ها بر اساس اعلام آمادگی‌ دانشگاه‌ها این المپیاد نیز همانند المپیادهای قبل با مشارکت و حضور گسترده دانشگاه‌ها روبرو شد.

مقدم منش خاطر نشان کرد: در مرحله نخست مسابقات رشته های کاراته و تیراندازی از روز امروزتا  پنجشنبه ۲ آبانماه سالجاری به مدت پنج روز در حال برگزاری است./ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار