علی دوستی مهر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرد و گفت: سایه آرژانتین روی فوتبال ایران سنگینی می کرد اما خوشحالم که توانستیم برابر این تیم قدرتمند به یک تساوی دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، وی در این باره گفت: خیلی خوشحالم مقابل تیمی مساوی کردیم که یکی از نامدارترین تیم‌ها بوده و مربی بزرگی دارد. ما مربیان مثل شمع پرپر شده، می‌سوزیم و از بین می‌رویم تا بازیکنان بزرگی را به فوتبال جهان معرفی کنیم.


وی ادامه داد: امروز برابر تیمی مساوی کردیم که اسمش روی نام ایران سنگینی می‌کرد اما بچه‌های ما تمام تلاش خود را به کار بستند. همین که مقابل آرژانتین مساوی کردیم نتیجه خوبی بود که من از کسب آن رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: البته زمانی که تیم حریف 10 نفره شد، می‌توانستیم برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد. من به تیم آرژانتین که از نظر فیزیکی و فنی فوق‌العاده بود، تبریک می‌گویم و خوشحالم برابر این تیم مساوی کردیم.

وی اضافه کرد: آرژانتین و برزیل تیم‌های بزرگی را از سر راه برداشتند تا به جام جهانی رسیدند. بازی کردن مقابل آرژانتین که تیمی قدرتمند است، بسیار سخت بوده اما خوشحالم برابر آنها نتیجه خوبی گرفتیم.

دوستی مهر  در پایان گفت: همه تیم‌های حاضر در گروه پرقدرت هستند اما با انسجامی که آرژانتین دارد، فکر می‌کنم روزهای آینده می‌توانیم جدول را جابه جا کرده و منتظر روزهای بهتری باشیم.

پایان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار