در هفته سيزدهم ليگ برتر 2 تيم فوتبال استقلال و نفت امروز در ورزشگاه تختي به مصاف يکديگر رفتند و در نهايت اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، اظهارات بازيکنان اين 2 تيم را پس از بازي بشنويد.

بع گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در هفته سيزدهم ليگ برتر 2 تيم فوتبال استقلال و نفت امروز 27 مهر در زمين ورزشگاه تختي به مصاف يکديگر رفتند و در نهايت اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، بازيکنان اين دو تيم پس از بازي اظهارات عنوان کردند که در زير به آنها مي پردازيم.

*تيموريان: تيم ما بد بازي نکرد

آندرانیک تیموریان هافبک تیم استقلال تهران پس از پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران به خبرنگار ما گفت: بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم و تیم ما بد بازی نکرد و متاسفانه هر چه زدیم به در بسته خورد زمین نامساعد تختي هم مزید بر علت شد تا نتوانیم کارهای تاکتیکیمان را در زمین پیاده کنیم به هر حال بازیکنان تیم ما در دو هفته گذشته کنار هم نبودند و باعث شد هماهنگی مطلوبی نداشته باشيم.

تیموریان درخصوص ناراحتی قلعه نوعی پس از بازی گفت: اینکه وي ناراحت است یا خیر را از خود ایشان بپرسید.

*نوري: در زماني گل خورديم که فرصت جبران نداشتيم

پژمان نوری بازیکن تیم استقلال تهران گفت: متاسفانه تیم ما در زمانی گل خورد که دیگر فرصت جبران نداشت متاسفانه غافلگیر شدیم 2 امتیاز حساس را از دست دادیم. استقلال امروز بد بازی نکرد و تنها یک شوت استثنایی دو امتیاز از ما گرفت.

وی در ادامه افزود: این که در آزادی بازی کنیم یا تختی تفاوت چندانی ندارد تنها کیفیت زمین است که در روند بازی اخلال ایجاد می کند. اگر این بازی در آزادی برگزار می شد مسلما هواداران دیدار جذاب تری را شاهد بودند. پس از پایان بازی امیر قلعه نوعی به دلیل از دست دادن 2 امتیاز بسیار ناراحت بود و این امر طبیعی است.

*غفوري: با توجه به ميزباني، شرايط زمين روي بازي ما هم تأثير گذاشت

پوریا غفوری بازیکن گل زن تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه ما میزبان این بازی بودیم شرایط بد زمین در کار ما اثر گذاشت و دو تیم نتوانستند بازی خوبی را ارائه کنند. امیدوارم بتوانیم در ادامه روند خوبی را در پیش داشته باشیم.

*نوروزي: از تساوي خوشحالم

رضا نوروزی مهاجم تیم نفت تهران گفت: از اینکه توانستیم از موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم و باخت را با تساوی عوض کنیم بسیار خوشحالیم و برای ادامه رقابتها به هیچ عنوان نا امید نیستیم.

پايان متن/مح




برچسب ها: بازی ، نسبتا ، خوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا استقلالی
۰۰:۳۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
یه کاری کنید فرهاد برگرده فوتبال ایران بی فرهاد معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
iranh
۲۱:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
قلعه نوئی همیشه دنبال بهانه است خدا رحمت کند سلطان ناصر حجازی رو
آخرین اخبار