تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال ایران در سومین حضورش در مسابقات جهانی 2013 امشب در ورزشگاه الراشد دبی به مصاف آرژانتین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال بعد از حضورش در سالهای 2001 و 2009 و این بار در سال 2013 سومین حضور خود را در مسابقات جهانی تجربه می کند.

تیم ایران که در سال 2001 در اولین حضورش در مرحله مقدماتی حذف شد، در سال 2009 بهتر نمایان شد و توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند اما متأسفانه در وقت اضافه دوم با نتیجه 2 بر يک مغلوب اروگوئه شد. تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران در سال 2009 برای اولین بار از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کرد که در آن مرحله با کشورهای کلمبیا، هند و گامبیا هم گروه شده بود.

اما این بار که سومین حضور بازیکنان ملی نوجوانان فوتبال ایران در مسابقات جهانی است ایران در گروهی سخت و با کشورهای صاحب نام در فوتبال هم گروه شده است. 


گروه E که ایران در آن قرار گرفته است شامل کشورهای کانادا- اتریش و آرژانتین است که در بازی اول خود امروز 27 مهر ساعت 19:30 در ورزشگاه الراشد دبی به مصاف آرژانتین می رود و دیگر هم گروهانش کانادا و اتریش امروز ساعت 16:30 در همان ورزشگاه مقابل هم قرار می گیرند. 

بازی دوم نوجوانان کشورمان سه شنبه 30 مهر است که ساعت 16:30 در ورزشگاه الراشد شهر دبی مقابل کانادا است، انجام می شود. در همان روز تیم آرژانتین و اتریش به مصاف یکدیگر می روند. 

سومین بازی ملی نوجوانان و آخرین بازی از دور مقدماتی روز جمعه سوم آبان است که ایران با تیم اتریش ساعت 19:30 در ورشگاه شیخ خلیفه در شهر العین به مصاف هم می روند.

شايان ذکر است، اولین مسابقات که 25 مهر برگزار شد و نتیجه آن به شرح زیر می باشد: برزیل با بازی پر گل مقابل اسلواکی این تیم را 6 بر یک شکست داد تا شروعی طوفانی داشته باشد در بازی دیگر میان امارات و هندوراس با نتیجه گیری هفت بر یک امارات به پیروزی رسید و بازی گروه B میان ساحل عاج و ایتالیا، اين تيم توانست با یک گل تیم قدرتمند ساحل عاج را شکست دهد و همچنین بازی میان اروگوئه و نیوزلند با 7 گل با برتری تیم اروگوئه به پایانی رسید.


در دومین روز از برگزاری مسابقاتی که جمعه 26 مهر انجام شد، تیم های کرواسی - مراکش و پاناما – ازبکستان به مصاف هم رفتند که حاصل این رویارویی برد 3 بر يک مراکش مقابل کرواسی بود و تونس توانست 2 بر یک از سد ونزوئلا بگذرد و بازی دیگر که میان تيم هاي ژاپن و روسیه برگزار شد، تیم ژاپن یک بر صفر روسیه را شکست داد و توانست برد شیرینی را کسب کند و در نتیجه 2 نماینده آسیا در جام جهانی بازیهایشان را با برد آغاز کردند. 

ترتیب قرار گرفتن دوره مقدماتی گروه ها به شکل زیر می باشد. 

گروه A: امارات – هندوراس – برزیل – اسلواکی  
گروه B: اروگوئه _ نیوزلند _ ساحل عاج _ ایتالیا
گروه C: کرواسی – مراکش – پاناما – ازبکستان  
گروه D: تونس – ونزوئلا – روسیه – ژاپن
گروه E: کانادا _ اتریش _ ایران _ آرژانتین
گروه F: مکزیک – نیجریه – عراق- سوئد

هم گروهان ایران تیم های کانادا و اتریش اولین بازی خود را امروز ساعت 16:30 در ورزشگاه الراشد برگزار می کنند.

بازی دوم گروه ایران سه شنبه 30 مهر تیم کانادا و ایران 16:30 ورزشگاه الراشد و آرژانتین – اتریش 19:30 در همان ورزشگاه مقابل هم قرار می گیرند و بازی سوم این گروه جمعه سوم آبان با رویارویی تیم های آرژانتین – کانادا ساعت 19:30 در ورزشگاه الراشد و ایران – اتریش 19:30 در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود.
 
*ترکيب ايران مقابل آرژانتين اعلام شد
 
علی دوستی مهر، ترکیب تیم ملی ایران را در بازی مقابل آرژانتین اعلام کرد.
مهدی امینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، سید مجید حسینی(کاپیتان)، کمیل حق زاده، سعید عزت اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری، 11 بازیکنی هستند که امروز در مقابل آرژانتین در ورزشگاه راشد دوبی به میدان می روند.
 
پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار