برنامه مستند گزارش «دوربين 7» به مباحث متفاوتي چون سبك زندگي، هوشمندسازي مدارس و بررسي مسائل كمك آموزشي قديم، جديد و ديجيتال مي‌پردازد.

هادي خدادي مجري طرح برنامه «دوربين 7» در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: دوربين برنامه «دوربين 7» به سراغ مدارس پيش‌دبستاني تا پيش‌دانشگاهي رفته و حال و هواي آموزش در اين مراكز آموزش را به تصوير مي‌كشد.

وي اظهار داشت: بحث تغذيه مدارس، نكات و مسائل آموزش، بررسي فضاي آموزش از نظر تدريس، بحث بهداشت و نظارت، وسايل كمك آموزش قديم، جديد و ديجيتالي، از مباحث مورد توجه در اين آيتم گزارش است.

خدادي بيان كرد: موضوع هوشمندسازي مدارس و تاثيرات آن بر دانش‌آموزان و اينكه چند درصد از مدارس اقدام به مسئله هوشمندسازي كردند از ديگر موضوعات مورد بحث در اين برنامه مستند گزارش است.

وي با اشاره به اينكه بحث مراكز خاص از جمله مدارس استثنايي، حوزه علميه و فرهنگسراها از ديگر بحث‌هاي اين برنامه بوده افزود: اين برنامه به بررسي نقش خانواده و جامعه در مراكز آموزش و نوع يادگيري و ياددهي، سبك زندگي و اخلاقي در مراكز آموزش، بحث كليه دانشگاه‌ها اعم از مجازي و پيام نور، انتخاب واحد، روابط استاد و شاگرد، اردوها و خوابگاه دانشجويان مي‌پردازد.

گفتني است، برنامه مستند گزارش «دوربين 7» در 5 نوبت از شبكه آموزش پخش مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار