كتاب «با واژه در سنگر» به قلم جواد محقق به عنوان سومين جلد از مجلدهاي سه‌گانه نقد و بررسي شعر مقاومت بين‌المللي اسلامي در آينده نزديك منتشر مي‌شود.

جواد محقق، نويسنده و محقق در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنكه سومين جلد از مجلدهاي سه‌گانه نقد و بررسي شعر مقاوم بين‌المللي اسلامي با عنوان «با واژه در سنگر» تدوين شده، افزود: اين كتاب در راستا و به دنبال خلق دو اثر ديگر با عناوين «كلمات در  خط مقدم» و «بيداري كلمات» به نگارش درآمده‌اند.

به گفته محقق، كتاب «با واژه در سنگر» به همت موسسه فرهنگي روايت فتح منتشر مي‌شود.

لازم به ذكر است كه جواد محقق به گفته خود تا به امروز مشكلي با قضيه چاپ و نشر آثارش نداشته، البته اين حرف به معناي نبود بحران در بازار كاغذ و يا انكار وجود مافياي كاغذ نيست اما در يك جمله مي‌توان گفت كه وضعيت آشفته بازار كاغذ تاثير بر روي كار نويسندگان نداشته است.

اين نويسنده اظهار داشت: ما در حال حاضر افت عناوين كتاب نداريم  هر سال نسبت به سال‌هاي گذشته عناوين بيشتري را به بازار كتاب ارائه مي‌دهيم.

محقق در ادامه به حضور خود در جمع داوران آثار شركت كننده در هفتمين جايزه گام اول تاكيد كرده و خاطرنشان كرد: هزار و پانصد اثر در ششمين جايزه گام اول موفق به شركت در اين جايزه شدند و هفتمين جايزه گام اول شاهد افزايش 500 عنواني آثار قرار گرفته بر روي ميز كار داوران بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نشر ، محقق ، با واژه ، در سنگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار