استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز سفر مقام معظم رهبری به قم در سال 89 را گرامی داشت و گفت: تمام مصوبات سفر معظم‌له به قم اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام کرمرضا پیریایی آمده است: 27 مهرماه یک روز تاریخی و به یاد ماندنی برای مردم ولایی و همواره پیشگام قم مقدس محسوب می‌شود. سه سال پیش در چنین روزی عطر خوش حضور ولی امر مسلمین بر فضای شهر قم ‌پیچید و خاک این سرزمین به قدوم نورانی و مطهر فرزند پرافتخار حوزه و فقاهت و فرمانده همیشه بیدار سنگر مبارزه و جهاد و محراب و شهادت، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مزین گردید و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار و درخشان این شهر نگاشته شد.

در ادامه این پیام آمده است: مردمان بصیر و ولایت‌مدار این خطه به همین بهانه با همه عشق و علاقه برخاسته از شور و احساس خود، چشم به راه پیشواز رهبر مسلمانان جهان و استقبال باشکوه از نائب بر حق امام زمان (عج)، کوی و برزن این شهر را یکپارچه غرق در شادی و سرور و نور کرده و با گل واژه‌های ارادت و اطاعت بر دست، بیعت شورانگیز دوباره‌ای را با مرید و مقتدایشان بسته و خالق حماسه عظیمی شدند.

در این پیام اضافه شده است: یک دهه حضور نورانی و جاودان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم که همزمان با ایام‌الله دهه کرامت انجام گرفت، منشا آثار و برکات بی‌شماری شد.

تصویب و اجرای صدها پروژه همراه با تخصیص میلیاردها تومان اعتبار و تسهیلات در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر بود که موجب شد، قطار توسعه و عمران و آبادانی این استان با آهنگ و شتاب مضاعفی رو به جلو حرکت کرده و امروز با گذشت سه سال از این سفر، با کمال افتخار و در محضر شما مردم عزیز استان قم اعلام می‌کنم که 100 درصد مصوبات این سفر جنبه اجرایی یافته و به فضل الهی و در آینده نه چندان دور باقیمانده پروژه‌های در دست اجرا نیز تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت سومین سالگرد این سفر شکوهمند و تبریک خجسته اعیاد بزرگ قربان و غدیر، از درگاه ایزد منان، عزت، اقتدار و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه‌سار ولایت و سلامتی و طول عمر رهبری عزیز را آرزومندم./س

برچسب ها: قم ، اجرای ، تمام ، مصوبات ، سفر ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.