مخالفان بحريني کره جنوبي را به علت اينکه انواع گلوله‌هاي و بمب‌هاي حاوي گازهاي سمي و کشنده در اختيار رژيم آل خليفه قرار مي‌دهد دشمن مردم اين کشور دانستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني «اللؤلؤه» ؛ پس از فاش شدن سند محرمانه مربوط به تلاش وزارت کشور بحرين براي امضاي قرارداد خريد انواع گلوله ها و بمب هاي حاوي گاز از کره جنوبي براي به کارگيري در سرکوب تظاهرکنندگان بحريني ،فاضل عباس، دبير کل جمعيت همبستگي بحرين اعلام کرد کره جنوبي به علت اينکه تجهيزات و ادوات سرکوب در اختيار رژيم حاکم بحرين قرار مي دهد دشمن مردم اين کشور است.

به گزارش اين شبکه، همچنين فاضل عباس در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش هاي رژيم آل خليفه در دادن تابعيت سياسي به بيگانگان با هدف به هم زدن بافت جمعيتي اين کشور تاکيد کرد: عمليات اعطاي تابعيت به بيگانگان در بحرين دامن عاملان آن را خواهد گرفت زيرا تکفيري ها  در به کارگيري سلاح ها بسيار خطرناک تر و خشن تر هستند.

وي همچنين از خليفه بن سلمان، نخست وزير بحرين انتقاد کرد و گفت: شايسته است از وي به علت رويکرد ديکتاتوري در سطح جهاني قدرداني شود و به وي جايزه نوبل داده شود.دبير کل جمعيت همبستگي بحرين بر ضرورت برگزاري انتخابات براي سمت نخست وزيري اين کشور تاکيد کرد و گفت لازم است همه مردم  بحرين در انتخاب کسي که بر آنها حکومت مي کند با همه گروه ها و طوايف شرکت داشته باشند.

گروه هاي مخالف بحريني در بيانيه ها و اطلاعيه هاي مختلف از افزايش روند اعطاي تابعيت سياسي به بيگانگان در اين کشور خبر داده اند. رژيم حاکم بحرين به منظور تغيير دادن بافت جمعيتي اين کشور چنين اقدامي در پيش گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار