خلبان پهلواني معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان هواپيمايي كشوري پيامي به مناسبت 20اكتبر برابر با 28مهر مصادف با سالروز جهاني كنترلر ترافيك هوايي صادر كرد

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،مشروح  پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
 
درود بر مراقبان پرواز
 
ارائه خدمات ايمن و مستمر ناوبري هوائي در فضاي پروازي كشور از اهداف مهم سازمان هواپيمائي كشوري و صنعت هوانوردي كشور به شمار مي رود و اين مهم تاكنون منبعث از دلاورمردي غيور مردان و افتخارآفريناني است كه خالصانه و براساس اخلاق مداري در جهت اقتدار و بالندگي ايران اسلامي گام برداشته اند.
 
برخي از اين دلاورمردان كاركنان مراقبت پرواز هستند كه در سراسر جهان همواره به عنوان چشمان بيدار صنعت هوايي به شمار مي روند.
 
تلاش مستمر و شبانه‌روزي اين افراد در زمينه ارائه خدمات هوانوردي ستودني است چرا كه در سالهاي اخير با به كارگيري قوانين، دستورالعمل ها و استانداردهاي تدوين شده توسط سازمان هواپيمايي كشوري، با هدف حفظ شرايط ايمني پرواز،  خدمات "هدايت و كنترل ترافيك هوايي" را به "مديريت ترافيك هوائي" تبديل كرده اند.
 
28 مهرماه مصادف با 20 اكتبر سالروز جهاني "كنترلر ترافيك هوايي" فرصت مناسبي است تا تلاش‌هاي خالصانه "مراقبان پرواز" مورد تقدير و مهر قرار گيرد.
 
اينجانب ضمن تبريك اين روز سترگ، بر خود لازم دانسته تا از تلاش هاي خطير و فداكاري هاي كادر پر تلاش عرصه كنترل فضاي كشور، كه بدون شك نقشي غيرقابل انكار در برقراري امنيت و سلامت پرواز ها برعهده دارند، صميمانه تقدير و سپاسگزاري نمايم.
 
استمرار توفيق و خدمتگزاري شما  به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در سايه عنايات و توجهات خاصه حضرت بقيه ا. . . (عج) و رهنمودهاي مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) از درگاه حضرت احديت مسالت مي نمايم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار