مدیر ادارۀ سلامت منطقۀ 21 شهرداری تهران از برگزاری همایش و پایگاه سلامت به مناسبت روز ملی سلامت زنان در این منطقه خبر داد.


انصاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به نامگذاری 28 مهر ماه به عنوان روز سلامت زنان اظهار داشت: ادارۀ سلامت منطقۀ 21 برای سومین دورۀ متوالی اقدام به برگزاری پایگاه سلامت بانوان  در ساختمان شمارۀ 2 شهرداری نموده که فردا برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: اجرای تست قند خون، فشار خون، ویزیت رایگان در زمینه های زنان و مامائی، پوست و مو به وسیلۀ متخصص از جمله برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت این روز است.
مدیر ادارۀ سلامت شهرداری منطقۀ 21 با یاد آوری اجرای این طرح در دو سال گذشته اجرای همایش ویژه سلامت زنان را یکی از تفاوتهای این دوره عنوان کرد و افزود: دراین سمینار یک گروه پزشکی شامل 3 پزشک متخصص، یک پزشک زنان و زایمان، عمومی و تغذیه به سؤالات رایج زنان در این زمینه ها پاسخ خواهند داد.
انصاری خاطر نشان کرد: علاوه بر این برنامه، کارگاههای آموزشی با موضوعات پوکی استخوان، پیشگیری از سرطان های شایع، ارتباط تغذیه با سرطان ، نقش تغذیه در زندگی سالم و ماماگرافی در خانه های سلامت محلات منطقه در حال برگزاری است./ف
برچسب ها: سلامت ، متوالی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار