قم/ نماینده مردم قم در مجلس:

قم، کرمانشاه و خراسان شمالی جزو اولویت‌های بودجه کشور است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه بودجه مجلس؛ سه استان قم، کرمانشاه و خراسان شمالی که مقام معظم رهبری به آنها سفر داشتند جزو اولویت‌های بودجه کشور قرار گرفته‌ و مصوبات خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 27 مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور در یک یا دو سال اخیر با مشکلات درآمدی مواجه بوده ولی پیشرفت استان قم در زمینه پروژه‌های عمرانی در حقیقت حاصل برکات سفر مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر روند پیشرفت برخی از پروژه‌ها متوقف نشده و در حال انجام است، به این دلیل است که این پروژه‌ها از محل سفر مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده که جای شکر دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: باید تلاش کنیم پروژه‌های دیگر در حد امکان با استفاده از ظرفیت بخش‌های خصوصی و تعاونی بتواند ادامه پیدا کند و متوقف نشود.

وی یادآور شد: آبرسانی آب به قم، واگذاری ورزشگاه شهید حیدریان، اجرای پروژه‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و راه روستایی از جمله پروژه‌های استان است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده و پیشرفت‌های مطلوبی داشته است.

امیرآبادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود با اقشار مختلف مردم به توجه بیشتر به مناطق محروم تاکید داشتند که این سخنان مسئولیت در این زمینه را چندین برابر کرده و سبب شده مسئولان به مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه بودجه مجلس؛ سه استان قم، کرمانشاه و خراسان شمالی که مقام معظم رهبری به آنها سفر داشتند جزو اولویت‌های بودجه کشور قرار گرفته‌ و مصوبات خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است./ز

برچسب ها: قم ، کرمانشاه ، خراسان ، بوجه ، اولویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.