مدیر کل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق که در دورۀ گذشته به ریاست ابتکار مدیر کل این حوزه بود دوباره بر صندلی ریاست تکیه زد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به دنبال عزل و نصب های مدیران سازمان محیط زیست امروز با حکم دکتر ابتکار دکتر قصریانی مدیر کل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق شد.
وی در دورۀ سابق ریاست ابتکار نیز مدیر کل این دفتر بوده است.
این در حالی است که مقدادی مدیر کل سابق این دفتر در اواخر دولت دهم به خاطر مخالفت با واگذاری جزیره آشورا ده ، از این سمت برکنار شده بود .
بنابر این گزارش قصریانی دارای دکترای منابع طبیعی و مدرس دانشکده ابوریحان تهران در مراسم معارفه خود گفت: گرایش تمام مراتع کشور منفی است و در تمام حوزه های آبخیز دچار مشکل هستند و همچنین مشکل تالاب ها را باید به عنوان یک مشکل جدی بگیریم چون رویشگاه ها در حال نابودی است.
وی با اشاره به برنامه های خود ادامه داد: یکی از اولویت های ما مطالعات مناطق است که باید به روز شود و سر لوحۀ کار همۀ ادارات استانی باشد.
همچنین تلاش داریم تا روی تمام مناطق مطالعات انجام دهیم به خصوص مناطقی که تاکنون مطالعه ای روی آن انجام نشده است.
قصریانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت ابتکار و دیگر مدیران و معاونان بتوانیم برنامه هایی که قبلاَ داشتیم و بسیاری از آنها دچار چالش شده به سرانجام برسانیم./ف
برچسب ها: منابع ، مطالعات ، تالاب ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار