مديركل استاندارد استان مركزي گفت: 950 كالا در اين استان هم اينك مشمول استاندار اجباري است كه اين مهم بنيانگر اهميت كيفي سازي محصولات توليد داخل است.

 ميرنظامي مدني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: با وسعت گرفتن فعاليت ها نظارت بر استاندارد و كيفيت اين سازمان، تعداد استانداردهاي كالاهاي صادراتي از 500 قلم به دو هزار و 400 قلم رسيده كه اين مهم با محدوديت يروي انساني و منابع سازمان وظيفه سنگيني است.
وي گفت : استانداردسازي در همه ابعاد زندگي روزمره جريان دارد و فرهنگ سازي دراين حوزه از موضوعاتي است كه بايد با كمك نهادها رسانه ها گسترش يابد.
مديركل استاندارد استان مركزي افزود : بحث تجاري سازي دانش كه مقام معظم رهبري بر آن تاكيد ويژه دارد موضوعي است كه با كيفي سازي گره خورده و محور آن بر رعايت موازين استاندارد استوار است.
ميرنظامي گفت : يكي از نيازهاي اساسي در شرايط كنوني همكاري تنگاتنگ دستگاه هاي اجرايي براي نهادينه شدن فرهنگ استاندارد در جامعه از طريق برون سپاري وظايف و تجهيز ازمايشگاه هاي همكار و اوزان و سنجش است.
وي افزود : هم اينك 785 پروانه استاندارد اجباري در استان مركزي صادر شده كه نظارت مستمر بر كيفيت آنها تا شش بار در سال جريان دارد./ب
برچسب ها: استاندارد ، اجباری ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.