دهمين هفته مسابقات ليگ برتر روز گذشته پيگيري شد و تيم ها به مصاف هم رفتند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رقابتهاي ليگ بتر مردان در هفته دهم طي روزهاي 26-25 مهر برگزار شد و طي اين دو روز 5 ديدار صورت گرفت.

در ادامه گزارش آمده است در روز پنج شنبه 25 مهر 3 مسابقه انجام شد كه هپكو 17 بر 14 بر صباي قم فائق آمد و ديدار تيم هاي ثامن الحجج مشهد با سنگ آهن بافق به تساوي رسيد و با نتيجه 24 بر 26 مساوي شدند تا امتيازات تقسيم شود و نماينده مشهد نتوانست حريف خود را شكست دهد و جايگاه خود را ارتقا دهد و بازي آخر در اين روز بين تيم هاي نيك انديش و نيروي زميني بود كه متاسفانه نماينده تهران با نتيجه 30 بر 24 تن به شكست داد تا باختي ديگر در كارنامه خود رقم بزند.

براساس اين گزارش در روز جمعه 26 مهر نيز دو ديدار برگزار شد و طي آن مس پارس فلاورجاني و صنعت مس كرمان رود دروي هم ايستادند كه در نهايت اين نماينده كرمان بود كه 25 بر 19 حريف خود را از پيش رو برداشت و 2 امتياز لازم را براي خود كسب كرد و اما بازي آخر را نفت و گاز گچساران و كاسپين برگزار كردند كه در پايان مسابقه نماينده قزوين 33 بر 27 نتيجه راواگذار كرد.

اين گزارش تاكيد ميكند با پايان هفته دهم تيم ثامن الحجج سبزوار با استراحتي كه در اين هفته به نامش افتاد با همان 18 امتياز هنوز در صدر جدول قرار دارد و پيشتاز اين رقابتهاست تيم دوم از آن سنگ آهن بافق است كه با تساوي بين مشهد و با كسب يك امتياز و در مجموع 14 امتياز در اين رده قرار دارد و جايگاه سوم به ثامن الحجج مشهد تعلق دارد تيمي كه تا هفته ششم عنوان دومي را به خود اختصاص داده بود و در تعقيب ثامن الحجج سبزوار بود هم اكنون با 0 امتياز اختلاف در اين رده قرار گرفته و 13 امتيازي است.

گزارش ديگر عنوان مي كند هفته يازدهم يا به قول معروف هفته پاياني روز 30 مهر برگزار خواهد شد تا قهرمان نيم فصل كه به احتمال زياد سبزوار باشد مشخص شود.

گزارش ديگر مي گويد ادامه مسابقات ليگ برتر بعد از تعطيلي 3 ماهه به خاطر رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا و جام ملتهاي قاره كهن كه نمايندگاني از كشورمان حضور خواهند داشت از بهمن استارت خواهد خورد.

در پايان گزارش خاطرنشان مي شود در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا تيم سبزوار تنها نماينده كشورمان در اين مسابقات و تيم ملي هم به بازيهاي آسيايي كه به احتمال فراوان در بحرين برگزار شود اعزام خواهد شد./آق
برچسب ها: مردان ، کارنامه ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار