مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان با اشاره به خريداري دو دستگاه سيمي تريلر هاپردار اظهار داشت: با استفاده از دستگاه ها می توان 20 تن پسماند بارگيري و بدون نياز به سكوهاي ثابت از هر نقطه شهر به مراكز پردازش انتقال داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حميدرضا صبور با بيان اين مطلب گفت: سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان به منظور خدمت رساني هر چه بيشتر به شهروندان، همواره گامهاي بلندي برداشته است تا با تجهيز ناوگان خود علاوه بر سرعت ، كيفيت خدمات ،كاهش آلايندگي هاي محيط زيست همه فعاليتهاي خود را بهبود بخشد.

وي افزود: به دنبال تجهيز و به روز كردن ناوگان علاوه بر يك دستگاه سيمي تريلر هاپردار قبلي دو دستگاه از مكانيزم مذكور را به ناوگان عظيم خود اضافه كرده است.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان با اشاره به مزاياي اين دستگاه تصريح كرد: از مزاياي اين دستگاه مي توان به قابليت بارگيري پسماند به ميزان ۲۰ تن و انتقال آن به مراكز پردازش از هر نقطه سطح شهر بدون نياز به سكوهاي ثابت اشاره كرد.

وي ادامه داد: اين روش علاوه بر كاهش آلودگي و آلايندگي هاي زيست محيطي در جهت به حداقل رساندن سوخت و استهلاك ماشين آلات نقش بسزايي دارد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.