مدیر پروژه های مسکن مهر وزارت نفت گفت: هم اکنون یک ميليون و ٢٠٠ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور گاز رسانی شده است و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی عملیات گاز رسانی شتاب بیشتر به خود خواهد گرفت.

محمد امير خاني، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:  از آنجا که اجرای مسکن مهر در کشور از بعد ملی برخوردار بوده بنابراین دولت های گذشته و جدید به دنبال این هستند که این موضوع را بصورت گسترده پیگیری کنند.

وی تصریح کرد:  هم اکنون یک ميليون و ٢٠٠ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور گاز رسانی شده است به طوری که شرکت ملی گاز ایران در انجام عملیات گازرسانی جلوتر از برنامه پیش بینی شده است.

امير خاني تاکید کرد: ما در رابطه با واحدهایی که عملیات گاز رسانی باید انجام می شد به تعهداتمان عمل کردیم حتی پروژه هایی که هنوز واگذار نشده گازرسانی شده است.

مدیر پروژه های مسکن مهر وزارت نفت در خصوص مشکلات برخی از واحدهای مسکن مهر گفت: تازمانی که نظام مهندسی به تعهدات خود  در اجرای زیرساختها عمل نکند و مجوز ندهد شرکت ملی گاز نمی تواند کنتور و المک نصب کند بنابراین نظام مهندسی نتوانسته است این تعهدات عمل کند به محض تایید ظرف 48 ساعت این شرکت اقدام به گازرسانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر توقف نشده است در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی در خصوص گاز رسانی به این واحدها به اقداماتی را انجام نداده و اگر خودشان اجازه بدهند مثل روال گذشته کار گاز رسانی صورت خواهد گرفت و در این رابطه با قائم مقام وزارت راه و شهرسازی مذاکراتی انجام شده و با اعلام نتایج نهایی کارها شتاب بیشتری بخود خواهد گرفت.

امیرخانی مشکل منابع مالی و نیز نبود زیرساخت های لازم باعث شده که کارگاز رسانی به کندی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری وزارت راه و شهرسازی و سایر ارگانها عملیات گاز رسانی شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، مسکن ، مهر ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار