کاروان‌های فرهنگی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشورمان شور و شوق جشنواره را برای کودکان ایرانی به ارمغان آوردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، امسال برای سومین سال متوالی و به همت بنیاد سینمایی فارابی کاروان های فرهنگی جشنواره در پنج مسیر مختلف با حضور در سیزده استان به نمایش فیلمهای منتخب سینمای کودک و نیز اجرای نمایشهای ویژه، مسابقه و برنامه های تفریحی و آموزشی برای کودکان مناطق دورافتاده کشورمان پرداختند.
 
امسال کاروان های فرهنگی جشنواره با حضور در در استان‌های آذربایجان شرقی، ‌آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، کرمانشاه، کردستان، اسلام، بوشهر، هرمزگان، سردشت و مناطق زلزله زده برنامه های موردنظر طراحی شده را اجرا نمودند که در این مسیرها جمعا در 51 روستا، 98 مدرسه، 11 مسجد و 14 مرکز فرهنگی دیگر تحت پوشش جشنواره بیست و هفتم قرار گرفت. همچنین حدود 130 نمایش و مسابقه فرهنگی – تفریحی نیز برای کودکان و نوجوانان این استان‌ها برگزار شد که با استقبال گسترده ای همراه بود.
 
کاروان های فرهنگی در سه سال اخیر بخشی کلیدی و تاثیرگذار از جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان بوده و یونیسف نیز با مشاهده تاثیر این کاروان‌ها در نقاط مختلف کشور تصمیم گرفت در دوسال اخیر به عنوان حامی فرهنگی با جشنواره کودکان و نوجوانان همکاری کند.
 
بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان پانزدهم تا نوزدهم مهرماه با شعار حمایت از حقوق کودکان درگیر جنگ تمام دنیا و با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) با حضور بیش از شصت کشور در اصفهان و استان‌های کشورمان برگزار شد./ص

انتهاي پيام
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار