رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: کلاس مربیگری درجه سه اسکیت در بخش بانوان و آقایان در این استان برگزار می‌شود.

حسین خیری‌نیا فیروزجاه امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : یک دوره کلاس مربیگری درجه سه اسکیت با همکاری کمیته آموزش هیئت اسکیت مازندران در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا برپا می‌شود، ادامه داد: در اطلاعیه‌ای این موضوع را به همه هیئت‌های اسکیت در سطح شهرستان‌های مازندران اعلام کردیم و در آن شرایط و مدارک مورد نیاز بیان شده است.

رئیس هیئت اسکیت مازندران، ارائه معرفی‌نامه از هیئت اسکیت شهرستان، داشتن حداقل 18 سال سن تمام و ارایه کارت بیمه ورزشی مرتبط را تنها بخشی از مدارک مورد نیاز دانست و یادآور شد: محل برگزاری دوره تئوری در بابل و دوره عملی در ساری برنامه‌ریزی شده و زمان و مکان دقیق برگزاری این دوره آموزشی نیز در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

خیری‌نیا فیروزجاه اضافه کرد: داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی تربیت بدنی یا بالاتر و یا گواهینامه مربیگری درجه سه از سایر فدراسیون‌های ورزشی هستند از شرکت در دوره تئوری معاف خواهند بود.

وی  تأکید کرد: با توجه به بخشنامه‌ای از سوی فدراسیون اسکیت در رابطه با حذف مربیگری اسکیت پایه و ساقط شدن اعتبار کارت‌های آن دسته از مربیان تا پایان سال 1392، همه مربیان پایه ملزم به شرکت در این دوره از کلاس‌ها هستند و در غیر این صورت با پایان سال جاری از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود./ب


برچسب ها: برگزاری ، کلاس ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.