سمندر با اشاره به مسابقات کامبت گیمز روسیه و جایزه بزرگ قطر گفت: در این دو رویداد، کاراته کاهای برتر جهان حضور دارند و مبارزه با آنان بهترین فرصت برای پوشش دادن ضعف های احتمالی تیم کشورمان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران "علیرضا سمندر" اظهار کرد: رقابت های کامبت گیمز با حضور نفرات برتر جهان برگزار می شود و تیم ایران نیز با پنج کومیته کای مرد و زن به مصاف حریفان می رود.

وی افزود: هرچند می دانم کار سختی در مصاف با این حریفان داریم اما معتقدم کومیته کاهای ایران توان خود را در تاتامی کامبت گیمز نشان می دهند.

سمندر با اشاره به اینکه تیم ایران بلافاصله پس از حضور در روسیه راهی جایزه بزرگ قطر می شود، گفت: این مسابقات دارای جوایز نقدی است و طبق تحقیق هایی که داشته ایم اکثر تیمهای مطرح در آن شرکت می کنند.

رییس فدراسیون کاراته با تاکید براینکه عملکرد نفرات ایران را به دقت زیر نظر خواهد داشت، افزود: در جایزه بزرگ به دقت عملکرد نفرات را زیر نظر خواهم داشت و امیدوارم کاراته کاهای کشورمان، توان خود را نشان بدهند.

وی درخصوص نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی امارات گفت: نشستی را با حضور اعضای کادر فنی برگزار می کنیم و سپس نحوه انتخاب ترکیب تیم را مشخص خواهیم کرد. با این حال حضور در مسابقات قطر و پیکارهای پیشن(ترکیه و اندونزی) نقش مهمی در شناخت نفرات اصلی دارد.

سمندر اظهار داشت: به "محسن آشوری" مسوولیت و اختیارات بیشتری داده ام تا حضور مستمری در اردوهای تیم ملی داشته باشد و خودم نیز هر زمانیکه نیاز باشد در تمرینات حاضر خواهم شد و تا آسیایی امارات نیز اردوها در تهران خواهد بود تا به طور کامل تلاش تیم را تحت نظر بگیریم.

رییس فدراسیون کاراته در خصوص اعزام نفرات متعدد به جهانی اسپانیا و آسیایی امارات و نحوه تامین منابع مالی این سفرها گفت: چاره ای نداریم و باید تعداد زیای ورزشکار، مربی و داور را اعزام کنیم و هیچ فرد اضافه ای در کاروان ما حضور ندارد. هرچند وازت ورزش و جوانان مقداری بودجه در اختیار ما قرار داده اما این مبلغ به هیچ عنوان هزینه های این دو مسافرت را پوشش نمی دهد./آق
برچسب ها: سمندر ، کاراته ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار