"عليرضا خمسه"، "هومن بهمنش"، "عزيزا.. حميدنژاد"، "منوچهر طياب"،"رامتين شهبازي" به روز ششم جشنواره سي ام رسيدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران، از شنبه 27 مهرماه همزمان با آغاز اكران و نمايش فيلم كوتاه در پرديس سينما ملت، در مجموعه 5 سانس مسابقه بين الملل، هشت سانس مسابقه سينماي ملي به نمايش در مي آيد.
 
سمينار آموزشي :بازيگرداني در فيلم كوتاه  در سالن شماره 2
 
روابط عمومي جشنواره اعلام كرده است، سالن شماره دو پرديس سينما ملت از ساعت 9 صبح با نمايش  آثار درخواستي تا 11:50 و سپس نمايش فيلم هاي بخش مسابقه ملي از ساعت 12:15 تا 15:30  و در ادامه  پنجمين  سمينار آموزشي با عنوان بازيگرداني  در فيلم كوتاه با حضور عليرضا خمسه  از ساعت 15:45 در پي خواهد بود و از ساعت 18:30 بخش سي برگزيده سي سال به نمايش برگزيدگان جشنواره از ابتدا تاكنون مي پردازد و در نهايت از ساعت 20:30 نقد و بررسي فيلمهاي بخش مسابقه با حضور كارشناس مجري علي علايي و ميهمان منتقد رامتين شهبازي پايان بخش برنامه اين سالن در روز پنجم است.
 
افق نو: دربند در سالن شماره 3
 
روابط عمومي انجمن در اعلام برنامه سالن شماره 3 پرديس سينما ملت نيز آورده است: نمايش 4 سانس مسابقه سينماي ايران از ساعت 10 صبح تا 18 عصر و سپس نمايش فيلم دربند در بخش افق نو به كارگرداني هومن بهمنش از ساعت 18:30 در سالن شماره سه و يك سانس مسابقه سينماي ايران از ساعت 20:30 و در نهايت سانس ويژه فيلم كوتاه از كارگردانان سينماي بلند با نمايش دو فيلم از منوچهر طياب و عزيزا.. حميدنژاد از برنامه هاي سالن شماره سه است.
 
30 نما از سي نما در سالن شماره 4
 
شايان ذكر است سالن شماره چهار پرديس ملت نيز با نمايش آثار بخش مسابقه بين الملل از ساعت 9:30 الي 19:30 و نمايش يك سانس مسابقه سينماي ايران از ساعت 20 و در نهايت نمايش مجموعه اي با عنوان سي نماي كوتاه از سي نما از ساعت 22 به برنامه هاي اين روز پايان خواهد داد.
 
سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني از 22 تا 28 مهرماه در پرديس سينما ملت و همزمان در سراسر كشور از 30 مهر تا 3 آبان ماه برگزار مي شود./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار