در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 256 دانش‌آموز بسیجی سعدآباد به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد صبح امروز در آیین اعزام کاروان راهیان نور سعدآباد به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دارای اهمیت و جایگاه بسیار مهمی است و تقویت این اردوها امری لازم است.

محمد حسن‌زاده افزود: افزایش سطح کیفی اردوهای راهیان نور از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد از اعزام 256 دانش‌آموز بسیجی سعدآباد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر آموزشگاه‌های منطقه سعدآباد با همکاری حوزه مقاومت دانش‌آموزی علامه حلی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد، به تعداد 256 نفر عازم مناطق جنگی خوزستان می‌شوند.

حسن‌زاده تصریح کرد: این مناطق شامل شلمچه، دهلاویه، والفجر8، هویزه و سوسنگرد است که دانش‌آموزان به مدت سه روز در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی ابراز داشت: این کاروان را مربیان امور تربیتی و امام جمعه سعدآباد، رئیس اداره آموزش و پرورش و تعدادی همکاران اداری همراهی می‌کنند.

حسن‌زاده هدف این سفر را آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی و شناخت از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد افزود: علاوه بر بازدید از مناطق جنگی چندین برنامه علمی و فرهنگی برای این دانش‌آموزان پیش بینی شده است.

امام جمعه سعدآباد نیز گفت: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی در صددضربه زدن به جوانان این مرز و بوم هستند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی افزود: اردوهای راهیان نور گامی در راستای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در بین دانش‌آموزان و نسل جوان است./ج1

برچسب ها: دانش آموز ، تهاجم ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.