همدان/ کارگردان ماه پیشونی :

کار تئاتر درایران راحت تر از سایر کشور هاست

آرش عباسی نویسند وکارگردان بخش بین الملل بیستمین جشنواره بین اللمللی تئاتر کودک و نوجوان درهمدان انجام فعالیتهای تئاتر در ایران را درمقایسه با سایرکشورها به خصوص اروپا راحت تر و شرایط را فراهم تر دانست.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه مخاطبان تئاتر در ایران در مقایسه با سایر کشور ها بیشتر است گفت : ارزان بودن قیمت بلیط ها و فراهم بودن زمان اکران طولانی تئاترهای ایرانی در مقایسه با تئاترخارجی  باعث شور و استقبال  فراوان برای دیدن تئاتر در کشورمان شده است.
عباسی از سابقه ی 22 ساله خود در عرصه ی تئاتر خبر داد و گفت :من در جشنواره نوزدهم حضور نداشتم ولی   در جشنواره های گذشته تئاتر کودک و نوجوان تئاتر های بسیار خوبی شرکت داشتند و من با شناختی که از کارگردانان داخلی تئاتر و کشورهای اسپانیا و پرتغال دارم فکر می کنم جشنواره ای بسیار پر باربرای مخاطبان در حال برگزاری است.
 نمایش ماه پیشونی  نمایشی مشترک بین کشور های ایتالیا و ایران برای گروه کودکان و راه یافته به بخش بین الملل است که در سه نوبت ساعت 10 ،16 و 18 و 30 دقیقه دیروزدر تالار فجر به روی صحنه رفت و در هر نوبت با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد به گونه ای که جا برای تماشاچیان باقی نمانده بودو برخی ها سرپا نمایش را دنبال می کردند.
بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 ام مهر در همدان برگزار می شود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.