"محسن يگانه" اگر در موسيقي جايگاهي دارم، مديون لطف خدا و حمايت هوادارانم در تمامي اين سالها هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت "محسن يگانه" اين اجرا در واپسين شب‌هاي مهرماه با شور و شوق و استقبال بي نظير مخاطبان مواجه شد كه اين امر "يگانه" را نيز به وجود آورد.

فضاي صحنه نمايي از يك خيابان وساختمان‌هاي آن، شامل خانه‌ها، كافي شاپ‌ و ساير مغازه‌ها را نشان مي‌داد و وجود چراغ‌هاي روشني در اين خيابان سبب تلطيف صحنه‌ي اجرا مي‌شد و براي بينندگان، حضور در مسيري پاييزي را تداعي مي‌كرد.

"محسن يگانه" با اجراي ترانه پرمخاطب "سكوت" در ميان شوق و تشويق هوادارانش وارد سن شد و سپس ضمن سلام و خوش‌آمدگويي به حضار، از آنان به سبب انرژي مضاعفشان سپاسگذاري كرد.

در ادامه تلفيقي از چند قطعه خاطره انگيز و پرطرفدار "آخه دل من"، "بمون"، "عذاب" و "نميشه" اجرا شد.

همچنين قطعات "دوست دارم"، "نباشي"، "گناهي ندارم"، "رگ خواب"، "نميذارم خسته شي"، "كي جاي من اومد"، "حافظه ضعيف" و "خيابونا" نيز با همراهي مخاطبان نواخته شد.

"علي عباسي"، "حسن فراهاني"، "هوتن غضنفري"، "مهران سراجيان"، "بابك مالكي‌فر"، "فيروز ويسانلو"، "وحيد قاسمي"، "سعيد برادران" "عليرضا جعفريه"، "رامين زواري"، "مجتبي شكاري" و "ميثم مروستي" نوازندگان اجراي بيست و ششمين شب پاييز بودند.

"محسن يگانه" ضمن معرفي "علي ثابت" به عنوان "رهبر" اركستر و نوازنده پيانو و كيبورد عنوان كرد: "علي ثابت" همواره دوستي مهربان و سرپرستي دلسوز است كه تمام تلاشش را در جهت تشكيل گروهي شامل بهترين‌هاي نوازندگي به كار مي‌گيرد و در تمام اين سالها مرا ياري كرده است.

در اين اجرا كه در تاريخ 26 مهرماه در دو سانس 16:45 و 21:45 به روي صحنه رفت قطعات ديگري شامل "يه ‌آسمون آبي" "نرو" "هوايي شدي" "آهاي خبر نداري" "خيلي دلم ازت پره" "باروبنديل" "باور كنم" نيز تقديم مخاطبان شد.

"محسن يگانه" خواننده‌ي پراحساس موسيقي پاپ در آخر ضمن تشكر از مسئولين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطرنشان كرد: اين روزها اميدواري تمامي اهالي هنر دو چندان شده است و اين امر به سبب حضور مديران جديد و مسئولين محترم است.

همچنين وي عنوان كرد: همه شما براي حمايتتان در تمامي اين سالها، صميمانه سپاسگذارم گرچه روزهاي دشواري را سپري كردم، اما حضور شما تمامي مشكلات را برايم آسان جلوه مي‌كند.

هدف اصلي من رضايت شما از شنيدن ترانه‌هاي "محسن يگانه" و لذت بردن از آن است اگر امروز در موسيقي جايگاهي دارم به سبب لطف و محبت خداوند متعال و پس از‌آن حمايت شما هواداران مهربانم است و در آينده نيز تمامي تلاشم را در جهت ارائه‌ي قطعات بهتر به كار خواهم گرفت.

همچنين در اين كنسرت، قطعات "دوست دارم" و "هوايي شدي" نيز به سبب درخواست مكرر حضار در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي براي بار دوم اجرا شد.

همچنين،  ترانه "نشكن دلمو" نيز پايان بخش كنسرت ""محسن يگانه"" در ‌آخرين آدينه خاطره انگيز مهرماه بود.

گفتني است؛ "نيوشا ضيغمي" و همسرش ميهمانان ويژه‌ي "يگانه" در اين اجرا بودند/ص

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
فاطمه
۱۰:۳۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
محسن یگانه فوق العادست
قرص های خواب آور خیلی زیبا بود