جلسه هماهنگی بازی تیم های ملی ایران و آرژانتین در سالن اجتماعات هتل اینتر کنتینانتال دوبی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این جلسه هوشنگ مقدس سرپرست کاروان ایران، داود پرهیزگار سرپرست و مدیر تیم ملی نوجوانان، علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی زیر17 سال و چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی و دکتر امیرعلی توابی پزشک تیم ملی حضور داشتند و موارد مربوط به مسایل برگزاری، پزشکی، رسانه ای و دیگر مسایل بررسی شد. در نهایت بلیتهایی وی آی پی و وی وی آی پی به کاروان ایران اختصاص پیدا کرد مشخص شد.

پس از این جلسه، جلسه دیگری هم برگزار شد که رئیس مسابقات منطقه دوبی با تیم ها برگزار کرد که در آن ضمن خوشامد گویی به همه تیم ها،از آنها خواسته شد تا مشکلاتشان را در این چند روزه عنوان کنند تا نسبت به برطرف شدن آنها اقدام شود. در پایان جلسه، هوشنگ مقدس و داود پرهیزگار هدایای یادبود ایران را به شیخ احمد شریف، تقدیم کردند و شرکت کنندگان با هم عکس یادگاری انداختند.
تیم ملی امروز ساعت 17:45 به وقت محلی در ورزشگاه راشد دوبی، جاییکه قرار است فردا با آرژانتین روبرو شود، تمرین می کند و ساعت 18:45 کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان دو تیم در مدیا سنتر همان ورزشگاه برگزار خواهد شد.

تمرین امروز باز است ورسانه های بین المللی و خبرنگاران و گزارشگران در آن حضور دارند. ضن اینکه ناصر شفق سرپرست کمیته جوانان هم امروز وارد دوبی شد تا در کنار تیم ملی نوجوانان باشد. فردا هم قرار است مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به امارات برود و بازی اول تیم ملی مقابل آرژانتین را نظاره گر باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار