نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه گفت: مذاکره قدرتمند و هدفمند با گروه 1+5 نشانه اقتدار کشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اینکه از اقدامات دولت برای مذاکره با کشورهای 1+5 حمایت می کنیم افزود: هیأت مذاکره کننده ایران باید طوری رفتار کند که آن ها را به اشتباه محاسباتی نیندازد.

وی افزود: غربی ها هرگونه تنازل در برابر خود را از سر ضعف تلقی می کنند و بر تحریم ها و مطالبات غیر قانونیشان می افزایند.

امام جمعه اردبیل به معامله تسلیحاتی 11 میلیارد دلاری هفته گذشته آمریکا با عربستان و کویت با بهانه ایران هراسی اشاره کرد و گفت: آن ها می خواهند اهرم فشاری علیه ایران داشته باشند و اگر موضوع هسته ای ایران را حل کنند در واقع خودشان را خلع سلاح کرده اند و جمهوری اسلامی ایران در آن صورت بدون مزاحمت به قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اینکه تمام فعالیت های هسته ای ایران تحت نظارت آژانس انرژی اتمی است افزود: آن ها یقین دارند که ایران به دنبال تسلیحات هسته ای نیست بنابراین به دنبال بهانه برای تضعیف ایران هستند و مذاکره با این نگرش با دشواری توأم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اصلی ترین وظیفه ما در برابر دشمن تکیه بر توانمندی های داخلی، حسن تدبیر، حفظ اقتدار کامل در مذاکرات و افزودن اقتدار هسته ای است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.