بوشهر/

حیدری: 16 هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد 16 هزار شغل جدید در استان بوشهر در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین حیدری امروز در جم اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری از اولویت‌های مسئولان در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و از تمام ظرفیت‌های موجود در این مسیر بهره می‌بریم.

وی افزود: ارائه تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد شغل جدید و پایدار در شهرستان‌ها امری مهم است که مستلزم همکاری و مشارکت بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد 16 هزار شغل جدید در استان بوشهر در سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان تعهدات اشتغال استان بوشهر در سال‌جاری، 16 هزار شغل جدید است که به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

حیدری گفت: تاکنون بخش زیادی از تعهدات اشتغال محقق شده و انتظار می‌رود همین روند با سرعت و شتاب بیشتر مورد پیگیری و هدفگذاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل قرار گیرد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی در شهرستان جم عنوان کرد: این شهرستان دارای قابلیت بسیار زیادی در حوزه کشاورزی است و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

این مسئول بر جدی گرفتن کمیسیون کارگری و مطالبات کارگران در جم تاکید کرد و افزود: توجه بانک‌های شهرستان به بحث کارگروه اشتغال امری مهم و ارزشمند است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

حیدری خواستار توسعه فراگیر تعاونی‌ها شد و گفت: توسعه فراگیر تعاونی‌ها موجبات پیشرفت و توسعه در این حوزه خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم تهیه سند توسعه اشتغال و سرمایه‌داری استان تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر در این راستا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جم در ادامه اظهار داشت: تامین ساختمان اداری تعاونی‌ها در شهرستان جم از خواسته‌های مهم فعالان این بخش در سال‌جاری است./ج1

برچسب ها: کشاورزی ، فراگیر ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.