پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتای بزرگسالان یکشنبه 12 آبان در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار می شود.

اشرف شفیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی کاتای انفرادی و تیمی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در امارات برگزار می شود یکشنبه 12 آبان با حضور اردونشینان تیم ملی انتخاب می شود که طی آن کاتاروها در بخش انفرادی 3 کاتا را به اجرا در می آورند و در بخش تیمی نیز در کاتای سوم خود شرکت کنندگان بونکای کاتا را اجرا کنند.

مسئول امور بانوان فدراسیون کاراته افزود: در انتهای این رقابت ها در بخش کاتای انفرادی یک نفر و در کاتای تیمی نیز یک تیم به اردوی تیم ملی راه می یابد.

شفیعی تصریح کرد: مسابقات انتخابی کاتای بانوان روز 12 آبان ساعت 16 تا 14 پس از برگزاری مسابقات انتخابی آقایان برگزار می شود.

وی کاتاروهای انفرادی و تیمی بانوان را به شرح زیر معرفی کرد. در کاتای انفرادی 1-مهسا افسانه 2- سمیرا ذاکری، 3- نگین باقری، 4_ ندا رضایی‌، 5- فاطمه کاوندی، 6- الهه نعمتی پور‌، 7- مریم نادرخانی، 8- مریم کریمی و 9 زکیه رحمانی

در کاتای تیمی تیم های تهران 1- مهسا افسانه، 2-تهران فاطمه کاوندی، 3- تهران زکیه رحمانی، 4- تهران سودابه قاسمی، 5- تهران شقایق خبری‌، 6- اصفهان‌ف 7- البرز 8- تهران پریسا رحمانی

شایان ذکر است، مسابقات قهرمانی آسیا 6 آذر به مدت 6 روز در کشور امارات برگزار می شود.

پايان متن/مح
برچسب ها: کاراته ، انتخابی ، شفیعی ، کاتا ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار