معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 گفت: شهروندان منطقه با حضور در سرای محله و شرکت در دوره های آموزشی دومین جشنواره شکوفا، مهارت های رایانه ای، طراحی گرافیک و روباتیک را فرا گرفتند.

 امیرحسین بهاری صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای دومین جشنواره شکوفا دوره های آموزشی روباتیک و مهارت های رایانه ای را در سرای محلات منطقه برگزار شد.
وی با تأکید بر لزوم آشنا سازی شهروندان با پیشرفت های روز آی تی، افزود: ضمن برپایی دوره های آموزشی جشنواره شکوفا، شهروندان منطقه 10 با حضور در سرای محله آموزش های مهارت رایانه ای، روباتیک و طراحی گرافیکی را آموزش دیدند.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اعلام کرد: این دوره آموزشی در حوزه مهارت های رایانه ای، روباتیک و طراحی گرافیک ویژه نوجوانان، جوانان و سایر شهروندان منطقه در سراهای محلات سرسبیل جنوبی، هفت چنار و کارون شمالی و جنوبی برپا شده است.
وی خاطرنشان کرد: عضوگیری کانون های 7 گانه بازی های رایانه ای، روباتیک، وبلاگ نویسی، برنامه نویسی موبایل، مهارت های رایانه ای، طراحان گرافیکی و رسانه دیجیتال در منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بهاری صفت تأکید کرد: پرورش نهادهای اجتماعی محله و ارتقای زمینه های اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی محلات با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل اجتماعی، استفاده از ساختارهای نوین و سازه های جدید برای تقویت بنیادها، توسعه زمینه های فرهنگی و عناصر ارتباطی سالم برای دانش اندوزی در حوزه آی تی، پرورش هم فکری و هم اندیشی از اهداف مدنظر طراحان جشنواره شکوفاست.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار