مدير سامانه 137 شهرداري منطقه 18 از عملكرد سامانه 137 اين منطقه در نيمه اول مهرماه سال 92 خبرداد.

 اميد سليماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:  2 هزار و 336 پيام شهروندي در نيمه اول مهرماه سال 92 به سامانه 137 شهرداري منطقه 18 ارسال شده است.  
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود:  در همين راستا،ناحيه يك با تعداد 705 مورد بيشترين و بخش اتوبوسراني با يك مورد كمترين تعداد پيام ها را به خود اختصاص داده اند.
سليماني با اشاره به پيام هاي ارسال شده به سامانه 137 شهرداري منطقه 118 افزود:  
پيام هاي شهروندي ارسال شده به سامانه 137 شهرداري منطقه 18 شامل ناحيه دو با 512 پيام شهروندي،ناحيه 4 با 440 پيام شهروندي،ناحيه 3 با 362 پيام شهروندي،ناحيه 5 با 255 پيام شهروندي،ناحيه 7 با 27 پيام شهروندي ناحيه 6 با 14 پيام شهروندي،حوزه معاونت اجتماعي با 9 مورد پيام شهروندي،معاونت فني وعمران با 7 پيام شهروندي و حمل و نقل نيز با 2 پيام شهروندي است.  
وي ادامه داد:  بر اساس آمار سامانه 137 شهرداري منطقه 18،به ترتيب ناحيه2، 4، 3، 5، 7، 6 و حوزه هاي معاونت اجتماعي، فني و عمران و حمل ونقل و ترافيك در جايگاه هاي دوم تا يازدهم قرار دارند.  
سليماني در پايان با اشاره به عملكرد سامانه 137 شهرداري منطقه 18 افزود:با توجه به پيام هاي ارسالي شهروندان به سامانه 137 شهرداري منطقه 18، ميانگين سرعت انجام كار اين منطقه 40 ساعت بوده كه شهرداري ناحيه 3 با 31 درصد داراي كمترين ميزان عدم رضايتمندي در بخش هاي پيام هاي سد معبر و آسفالت است./
 

برچسب ها: پیام ، شهروندی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار