سومین تمرین تیم ملی زیر17 سال، در زمین شماره دو ورزشگاه الراشد دوبی انجام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دراین تمرین که دیشب زیر نور و از ساعت20 به وقت محلی آغاز شده بود، بازیکنان تمرین بسیار شادابی داشتند و مهدی مهدوی کیا هم پا به پای بازیکنان با آنها دوید و تمرین کرد.

پس از گرم کردن بازیکان نوسط جعفر هوشمند، مربی بدنساز تیم ملی، بازیکنان تاکتیکهای مربیان را مرور کردند و سپس سه دروازه بان ایران زیر نظر مهدی حیدری تمرینات اختصاصی داشتند.



علی دوستی مهر و مهدی غفاری تاکتیک های حمله و دفاع را بازیکنان تمرین کردند و نادرعزت اللهی در بحث جاگیری مناسب و کنترل توپ در دفاع نکات لازم را گوشزد کرد.

در ادامه بازیکنان در نیمه زمین یک در مقابل یک، ارسال از مناطق مختلف، را تمرین کردند و در نهایت تمرین با بازی دستگرمی به پایان رسید.

 در این تمرین هوشنگ مقدس مشاور بین الملل فدراسیون به همراه کهزادی سرپرست کنسول ایران و تنی چند از طرفداران تیم ملی نوجوانان حضور داشتند. در نهایت تمرین به پایان رسید.

ایران امروز صبح استراحت می کند و بعدازظهر و از ساغت 17:45 به وفت تهران تمرین خواهد کرد و کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان دو تیم هم راس ساعت 18:45 درسالن کنفرانس زمین شماره یک ورزشگاه راشد، برگزار می شود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار