برگزاری سومین تمرین تیم ملی در زمین شماره دو ورزشگاه الراشد

سومین تمرین تیم ملی زیر17 سال، در زمین شماره دو ورزشگاه الراشد دوبی انجام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دراین تمرین که دیشب زیر نور و از ساعت20 به وقت محلی آغاز شده بود، بازیکنان تمرین بسیار شادابی داشتند و مهدی مهدوی کیا هم پا به پای بازیکنان با آنها دوید و تمرین کرد.

پس از گرم کردن بازیکان نوسط جعفر هوشمند، مربی بدنساز تیم ملی، بازیکنان تاکتیکهای مربیان را مرور کردند و سپس سه دروازه بان ایران زیر نظر مهدی حیدری تمرینات اختصاصی داشتند.



علی دوستی مهر و مهدی غفاری تاکتیک های حمله و دفاع را بازیکنان تمرین کردند و نادرعزت اللهی در بحث جاگیری مناسب و کنترل توپ در دفاع نکات لازم را گوشزد کرد.

در ادامه بازیکنان در نیمه زمین یک در مقابل یک، ارسال از مناطق مختلف، را تمرین کردند و در نهایت تمرین با بازی دستگرمی به پایان رسید.

 در این تمرین هوشنگ مقدس مشاور بین الملل فدراسیون به همراه کهزادی سرپرست کنسول ایران و تنی چند از طرفداران تیم ملی نوجوانان حضور داشتند. در نهایت تمرین به پایان رسید.

ایران امروز صبح استراحت می کند و بعدازظهر و از ساغت 17:45 به وفت تهران تمرین خواهد کرد و کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان دو تیم هم راس ساعت 18:45 درسالن کنفرانس زمین شماره یک ورزشگاه راشد، برگزار می شود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار