کفاشیان: کی روش روی درخشش یک ماهه بازیکنان حساب باز نمی کند/در صورت تفاهم قرارداد کی روش تا پایان سال 2015 تمدید می شود

رئيس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش رزومه همه بازیکنان را در اختیار دارد و معتقد است که نباید روی درخشش یک ماهه یا 2 ماهه بازیکنان حساب باز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: کی روش اصرار دارد تا بازی های لیگ زودتر انجام و به اتمام برسد تا بازی های تدارکاتی و دوستانه نیز در بهترین شرایط خود برگزار شود.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: اسپانسر تیم ملی تا جام جهانی در اختیار ما پول قرار می دهد و قول هایی نیز داده اند تا در دیگر رشته ها نیز اسپانسری را بر عهده بگیرند.اسپانسر تیم ملی انحصاری است و ما دیگر نمی توانیم اسپانسری بگیریم.

وی تصریح کرد: کی روش روی بازیکنانش حساسیت زیادی دارد که در لیگ فشار کمتر و بازی کمیری انجام دهند و در صورت مصدومیت نیز بازی نکنند.وی می خواهد بازیکنانش را برای تیم ملی درون پنبه نگه دارد.

کفاشیان ادامه داد: در خصوص چمن نیز کی روش انتقاداتی دارد که باید برطرف شود.در خصوص دستمزد وي نیز این مبلغ را تهیه کرده ایم و برای نقل و انتقالات بانکی آن کمی مشکل داشتیم که آن نیز حل می شود.

وی افزود:بازی با تایلند و لبنان بازی داریم و کی روش می خواهد قبل از آن نیز بک بازی داشته باشیم که البته اگر بخواهیم لیگ و جام حذفی را با هم برگزار کنیم مشکل ساز می شود.

رئيس فدراسيون فوتبال تاکید داشت: الان یکی از برنامه های اصلی وی تعیین اردو و کمپ برزیل است.تیم های مختلفی نیز برای بازی با ما اعلام آمادگی کرده اند که فقط زمان و مکان آن باقی مانده که هماهنگی آن با کی روش است.

در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملیدخالت نمی کنیم

کفاشیان در خصوص انتخاب مهره های تیم ملی گفت: کی روش اخلاق خاصی دارد و ما در خصوص مهره های تیم از وی سوال نمی کنیم.ایشان همه بازیکنان را می بیند و همیشه عنوان می کند که رزومه همه بازیکنان را در اختیار دارد و معتقد است نباید روی درخشش یک ماه یا 2 ماهه بازیکنان حساب باز کرد.

وی تاکید کرد: ایرانیانی که در خارج از کشور بازی میکنند جزو سرمایه های ما هستند و آنها نیز به اندازه ما ایران را دوست دارند و باید از ایشان استفاده کنیم.به عنوان مثال قوچان نژاد یکی از بهترین مهره های تیم ملی در بازی های اخیر بوده است.

رسانه ها نباید به حرمت شکنی ها دامن بزنند

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: برخی مسائل حاشیه ای در فوتبال امنیت کاری را از همه می گیرد.آنچه مهم است احترام متقابل و حفظ شئونات اسلامی است.حرمتها به هیچ عنوان نباید شکسته شوند.از رسانه ها گله دارم که برخی حواشی دامن می زنند.

وی ادامه داد: بدبینی ها به مرور زمان به جامعه و مردم هم نفوذ پیدا می کنند.این بی احترامی ها نباید ترویج داده شوند.در فدراسیون فوتبال هم مواردی به وجود می آید که ما بدون اینکه کسی متوجه شود برخورد کرده و مشکلات را حل می کنیم.

تمایل به حفظ کی روش تا پایان بازی های جام ملتها داریم

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد کی روش گفت:قرارداد کی روش تا پایان جام جهانی ادامه دارد و در صورت تفاهم،تمایل داریم تا سال 2015 ایشان را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: همه تیم های حاضر در جام جهانی قوی هستند اما امیدواریم به تیم های نسبتا ساده تر بر بخوریم.

کفاشیان در مورد مسئله خلیج فارس عنوان کرد: اعتراضات و شکایات خود را عنوان کرده ایم اما این مسائل از نظر حقوقی به فیفا و AFCرتباطی پیدا نمی کند و یک مسئله سیاسی است.

وی در مورد بازیکنان نوجوان در جام جهانی عنوان داشت: تیم نوجوانان ما تیم بسیار خوبی است.متاسفانه چند تن از بازیکنانمان حذف شدند که هم سرپرستی و هم کادر پزشکی در این خصوص مقصر هستند.ععد شناسنامه ای این بازیکنان درست بود اما MRI آنها مشکل ساز بود و استفاده از آنها در مسابقات ریسک بود.بازیکنان کنونی هم بسیار قوی و با انگیزه هستند و مطمئنیم عملکرد خوبی خواهند داشت.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: مهدوی کیا یکی از سرمایه های ماست که به این تیم کمک زیادی از جمله جذب اسپانسر نمود و واقعا از وی تشکر می کنیم.در خصوص بدرقه از این بازیکنان نیز باید بگویم ما به آنها سر زدیم اما بدرقه در فرودگاه به علت تعدد برنامه ها امکان پذیر نبود.

کفاشیان در پایان خاطر نشان کرد: مجمع فدراسیون فوتبال 6 آبان ماه برگزار می شود 15 آبان نیز بلاتر و مسوولان AFC برای برگزاری برنامه های مختلف به ایران خواهند آمد.

پايان متن/مح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار