رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حاکم بر جاده‌های کشور را در روز جمعه 26 مهر ماه را تشریح کرد.

 سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‌، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در دو محور هراز و کندوان به صورت مقطعی شاهد بار ترافیکی هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: هم اکنون در محور هراز از محدوده نارنجستان تا تونل  شماره 3 و در محور کندوان در گردنه بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.

وی افزود: همچنین محور کرج به سمت چالوس در محدوده مرزن آباد بار ترافیکی سنگین مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد ادامه داد: از ساعت 13 امروز تردد کلیه وسایل نقلیه در محور کندوان از کرج به سمت چالوس و در محور هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود و از این ساعت هر دو محور به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی در ادامه اطهار داشت: بر اساس گزارشهای دریافتی از آخرین وضعیت جوی در حال حاضر کلیه محورهای و جاده‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار است.

به گفته این مقام انتظامی مرکز اطلاعات و کنترل راهرو ناجا به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 88255555 پاسخگوی وضعیت راه‌های شکور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تصاویر ، راهداری ، شعب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار