دیدار تیم های پیکان تهران و آلومینیوم المهدی هرمزگان از سری مسابقات جام ورزش با برتری 3 بر 2 نماینده هرمزگان به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم پیکان و آلومینیوم از ساعت 15:30 در سالن خانه والیبال تهران آغاز شد.

تیم پیکان با ترکیب مجتبی شبان، امیر حسینی، جواد محمدی نژاد،حسام بخششی،علی حسینی (لیبرو)، محمد محمدکاظم به مربی گری پیمان اکبری که به تازگی به ایران بازگشته است وارد میدان شد. در طرف مقابل دامغانی مربی آلومینیوم مسعود رمضانی، حسین حسن پور، هومن باقری، ادریس دانشفر، یاشار شاهینی (لیبرو)، رضا صفایی و ایوان برونیاک را در ترکیب ابتدایی خود قرار داد.

تیم آلومینیوم که در بازی روز گذشته خود مقابل متین ورامین نیز پرقدرت ظاهر شده بود و توانسته بود با نتیجه 3 بر صفر این تیم پر مهره را شکست دهد در این دیدار نیز نشان داد که برای پیروزی آمده و موفق شد با ارائه یک نمایش خوب ست اول را با نتیجه 25 بر 19 به سود خود خاتمه دهد.

شاگردان اکبری اما در ست دوم به جبران اشتباهات خود پرداخته و موفق شدند با اختلاف حریف سرسخت خود را پشت سرگذاشته و 25 بر 18 پیروز این ست باشند.

ست سوم نیز با برتری پیکان آغاز شد و اشتباهات مکرر یاران دامغانی باعث شد این ست را نیز با نتیجه 25 بر 15 به پیکان واگذار کنند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در این ست بازیکنان آلومینیوم به خود آمده و موفق شدند با ارائه یک بازی منطقی تا امتیاز 21 به صورت پایاپای در مقابل پیکان پیش روند اما اشتباه کشاورزی باعث شد روند بازی به سود آلومینیوم تغییر کند و در نهایت این نماینده هرمزگان بود که موفق شد با نتیجه 25 بر 23 پیروز این ست باشد.

شاگردان دامغانی ست پنجم را نیز بهتر از حریف آغاز کرده و در نهایت موفق شدند با نتیجه 15 بر 10 پیروز این دیدار نفس گیر باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۰۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
ایول بچه های بندر.خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار والیبال
۰۰:۳۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
مرسی المهدی.دمش گرم امسال اگه خدا بخواد جز چهار تیم برتر سوپر لیگ هم میشه.
آخرین اخبار