سرمربی تیم فوتبال صبا گفت:به داوران این توصیه را می‌کنم با دید بهتری سوت بزنند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد مایلی‌کهن با اشاره به پنالتی که داور در دقایق پایانی به نفع ذوب‌آهن اعلام کرد و تبدیل به گل شد گفت: فاصله‌ام دور بود اما گفته می‌شد این پنالتی مشکوک بود. برای داوران احترام قائلم. پروفسور داوری را ندارم و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم اما به داوران این توصیه را می‌کنم با دید بهتری سوت بزنند.

 
سرمربی صبا یادآور شد: برخی اشتباهات داوری ممکن است امتیازاتی را از تیمی بگیرد ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم مخصوصا در نیمه اول. شاهد صحبت من هم 9 کرنری است که در نیمه اول زدیم. تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت. در نیمه دوم ذوب‌آهن آمده بود که از یک شکست خانگی فرار کند و به این دلیل روی دروازه ما فشار آورد من هم به بازیکنانم گفتم روی ضد حمله برنامه‌ریزی کند.
 
 

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: اگر دقت کنید در 11هفته من اصلا از روی نیمکت بلند نشدم و هیچ اعتراضی هم نکردم. اعتراض حق طبیعی سرمربی است. اگر اعتراض منطقی وجود داشته باشد مشکلی وجود ندارد اما نمی‌شود افرادی با توجه به قدرتی که تیم‌شان به خاطر تماشاگران و یامسائل دیگر دارد دست به اعتراضاتی بزنند که فضا را به نفع خود تغییر دهند. به هر حال این فشارها وجود دارد و کاری هم نمی‌شود کرد. من همواره حرف خود را رک و راست می‌زنم.

 
مایلی‌کهن در مورد اینکه آیا تیمش در نیمه دوم به دنبال حفظ نتیجه بوده،‌گفت: ما به دنبال کسب سه امتیاز بودیم در نیمه اول کاملا برتر بودیم. در نیمه دوم به دنبال رسیدن گل در ضد حمله بودیم اما این اتفاق رخ نداد حتی امکان داشت در اواخر بازی نتیجه را واگذار کنیم.
 
 
 
بوناچیچ: گرفتن ۱۴ امتیاز از ۱۳ بازی خوب نیست
 
 
سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: متاسفانه برخی از بازیکنان ما انتقادپذیر نیستند و وقتی به آنها عیبی را می‌گوییم سعی نمی‌کنند آن را برطرف کرده و مقاومت نشان می‌دهند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا هافبک‌های چپ و راست این تیم ارسال‌های خوبی برای روح‌الله عرب نمی‌کنند، اظهار داشت: متاسفانه من این موضوع را قبول دارم. اگر یک هواپیما را در نظر بگیرید برای بلند شدن نیاز به بال چپ و راست دارد. در فوتبال هم اگر تیمی هافبک چپ و راست خوبی نداشته باشند دچار مشکل می‌شود. بازیکنان کناری ما متاسفانه سانترهای تند و تیز کمی انجام می‌دهند. باید این مشکل را برطرف کنید دنبال 4،5 بازیکن هستیم و ممکن است بازیکن کناری هم در آنها وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: صحبتی درمورد ترک تیم با من  نشده، مربی حرفه‌ای هستم و می‌دانم که نتیجه مهم است. امروز در شعار هواداران نیز این مسئله دیده می‌شد، هوادار حق دارد ناراحت باشد چرا که او از مشکلات من، بازیکنان و باشگاه خبر ندارد و نتیجه می‌خواهد تنها من باید پاسخگوی عملکرد تیم باشم. ما از 13 مسابقه 14 امتیاز گرفتیم که این نتیجه خوبی نیست و نباید خودمان را گول بزنیم.

 

برچسب ها: مایلی کهن ، داوری ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار