مقامات سازمانهای اطلاعاتی ترکیه و قطر برای تشدید حملات تروریستی و اقدامات خشونت‌آمیز در سوریه و مصر به تازگی در دوحه تشکیل جلسه داد‌ه بودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطین؛ در این دیدار دو روزه که اوایل هفته گذشته در دوحه برگزار شد تعدادی از افسران امنیتی ترکیه و قطر حضور داشتند و شرکت کنندگان سپس به دربار رفتند و تمیم بن حمد امیر این کشور را از نتایج تصمیمات خود مطلع کردند.

یک منبع در کشورهای عرب خلیج فارس به المنار فلسطین گفت ریاست هیئت ترک را رئیس سازمان اطلاعات ترکیه به عهده داشت که وی مسئول پرونده تروریستهای خونریز در سوریه است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت گروه مشترک اطلاعاتی ترکیه و قطر دستورات خود را به باندهای تروریستی زیر مجموعه این گروه صادر کرده است تا حملات انتحاری و شلیک بی‌هدف خمپاره به پایتخت سوریه را افزایش دهند.

هدف از این تلاشهای مأیوسانه ایجاد رعب و وحشت در میان سوریها در پایتخت است به ویژه آنکه باندهای جنایتکار متحمل شکستهای پیاپی شده‌اند و ارتش عربی سوریه در حال پاکسازی آنهاست.

این منبع افزود افسران اطلاعاتی دو کشور همچنین درباره راههای تشدید اقدامات تروریستی و خشونت آمیز هسته‌های تروریستی مرتبط با اخوان المسلمین علیه نیروهای ارتش و پلیس در مصر به ویژه در سینا و همچنین تلاش برای ارسال سلاح و مزدوران بیشتر به مصر در تلاش برای ضربه زدن به ثبات در این کشور بحث و تبادل نظر کردند.

این منبع از دیدارهای محرمانه در دوحه با مشارکت رهبران تشکیلات بین المللی اخوان المسلمین خبر داد و افزود در این دیدارها درباره ادامه عملیات تروریستی در مصر و سوریه پس از سقوط برنامه این گروه در مصر گفتگو می کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار