هفته آخر نيم فصل ليگ برتر آقايان طي روزهاي 25 و 26 مهر برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات ليگ برتر مردان ايران در هفته دهم طي روزهاي پنج شنبه و جمعه 26 – 25 مهر پيگيري مي شود كه مي توان، گفت: اين هفته، هفته پاياني نيم فصل ليگ 93 – 92 مي باشد.

در ادامه گزارش آمده است، در روز پنجشنبه 25 مهر سه ديدار صورت مي گيرد و طي آن هپكو از نماينده قم پذيرايي خواهد كرد و بازي بعدي ميان تيم هاي ثامن الحجج مشهد و بافق مي باشد ديداري حساس كه جايگاه اول و دومي را براي نيم فصل تعيين خواهد كرد.

بر اساس اين گزارش، نماينده يزد هم اكنون در رده دوم قرار دارد و تيم مشهد نيز كه تا هفته هفتم در اين رتبه قرار داشت با باخت مقابل صنعت مس در هفته هشتم در جايگاه سوم بايستد شايد اين مسابقه از هيجان خاصي برخوردار باشد، چرا كه نماينده مشهد در فكر انتقام از اين تيم است و مي خواهد رتبه دوم را از بافق بگيرد و بازي سوم ميان تيم هاي شهرداري نيك انديش و نيروي زميني است نماينده اصفهان اولين حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي كند و تاكنون خوب ظاهر شده است، ولي نماينده تهران آنچنان عملكرد خوبي نداشته است و در پايين جدول مسابقات قرار دارد.

گزارش ديگري عنوان مي كند، روز جمعه 26 مهر نيز دو ديدار برگزار خواهد شد و طي آن نفت و گاز گچساران ميزبان كاسپين قزوين است و مس پارس فلاورجان به صنعت مس كرمان خواهد رفت.

در ادامه گزارش آمده است، در هفته دهم تيم ثامن الحجج سبزوار استراحت خواهد كرد.

در پايان گزارش خاطرنشان مي شود، تيم ثامن الحجج سبزوار با 18 امتياز و با اختلاف 5 يا 4 امتيازي از تيم دوم قهرمان نيم فصل مي شود و تيم دوم بين مسابقه مشهد و بافق مشخص خواهد شد.

گفتني است، نماينده سيزدهم اكنون با 13 امتياز در رتبه دوم و مشهد با 12 امتياز در جايگاه سوم ليگ قرار دارد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار