سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد گفت: برای اینکه قهرمان نیم فصل اول شویم باید تیم ثامن الحجج مشهد را شکست دهيم.

مهدی رهبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در هفته پیش رو بازی حساسی را در مقابل تیم هندبال ثامن الحجج مشهد داریم.
چون تیم ثامن الحجج سبزوار يک هفته زودتر قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کرده است. جدال بقیه تیم ها برای نایب قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر هندبال است.

وی در ادامه افزود: در ابتدای لیگ تیم ما تازه وارد به حساب می آورند و انتظار کسب این نتیجه ها را از ما نداشتند.
اما تیم ما نشان داد که اتفاقی این نتایج را کسب نکرده است. درست است که بازیکنان ما کم تجربه و جوان هستند اما از همدلی خوبی برخوردارند. نقطه قوت تیم ما زیاد است و شانس نایب قهرمانی ما بالاست.

رهبری تصریح کرد: تیم ثامن الحجج مشهد هند بال را استاندارد بازی می کند، بازیکنان و مربی و سرمایه گذار خوبی دارد. ما شناخت کاملی در برابر این تیم داریم. البته تیم ثامن الحجج نیز شناخت متقابلی نسبت به ما تیم ما دارد پیش بینی می کنم این بازی جذاب و تماشاگر پسند باشد.

سرمربي تيم هندبال سنگ آهن بافق يزد در ادامه در رابطه با برنامه ی تمرینی تیمش افزود: ما تمرینات تیم را بر حسب شرایط میزبانی و میهمانی تنظیم می کنیم در هفته هایی که میزبان هستیم تعداد جلسات تمرینمان بیشتر است.
در این هفته به دلیل اینکه شهر مشهد میزبان تیم ما است تمرینات کمتری برگزار کردیم. تاکتیک های تیممان نیز برحسب نوع بازی تیم مقابلمان طراحی می شود.

رهبری در پایان اذعان کرد: تیم ما با انگیزه و پر امید در برابر تیم ثامن قرار می گیرد. امیدوارم نایب قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنیم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار