برگزاري سوپرليگ كاراته بانوان به دليل هزينه بالا و عدم توانايي تيم ها براي حضور در اين ليگ، در سايه اي از ابهام قرار گرفته است.

اشرف اميني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز ليگ هاي كاراته بانوان گفت: در بخش سوپرليگ كاراته بانوان منتظر هستيم تا تيم ها ثبت نام كنند، بدليل پرداخت بودجه و هزينه هاي شركت در سوپرليگ، طبيعي است كه تيم ها براي حضور در اين رقابت ها با تأني و تفكر بيشتر پا به ميدان مسابقات بگذارند ما نيز به تيم ها اين فرجه را داده ايم و تيم ها مي توانند براي شركت در سوپرليگ تا 10 آبان ثبت نام كنند.
تاكنون چهار تيم در سوپرليگ ثبت نام كرده اند ولي بايد حداقل شش تيم در سوپرليگ حضور يابند تا اين مسابقات برگزار شود.

نايب رئيس فدراسيون كاراته بانوان در ادامه در مورد ليگ برتر گفت: در خصوص ليگ برتر وضعيت بهتري حاكم است، 9 تيم براي حضور در مسابقات ليگ برتر ثبت نام كرده اند و تاريخ دقيق آن نيز پنجشنبه 9 ابان ماه اعلام شده ولي تا پايان اين هفته تيم هايي كه تصميم دارند در ليگ برتر شركت كنند، مي توانند تا در سازمان ليگ نام نويسي كنند.

وي اضافه كرد: در هفته آينده مراسم قرعه كشي تيم ها با حضور مسئولان سازمان ليگ برگزار مي شود كه در پي آن حاضرين مي توانند نظرات و پيشنهادات خود را براي هرچه بهتر برگزار شدن ليگ اعلام كنند.

اميني در ادامه صحبت ها به برگزاري اردوهاي تيم ملي بانون در شيراز اشاره كرد و گفت: اردوهاي تيم ملي كه در شيراز برپا شد دست آوردهاي بسيار خوبي را به همراه داشت چه از نظر تنوع حريف براي ملي پوشان و چه به لحاظ تمرين حرفه اي براي كاراته كاهاي شيرازي.

در بخش جوانان و نوجوانان از بانوان كاراته كاي اين رده سني شيرازي خواستيم كه با اردونشينان تمرين كنند تا يك محكي براي دختران كاراته كاي شيراز باشد و هم يك تمرين خوب براي ملي پوشان اين رده سني.

در ضمن اين تمرينات مربيان شيرازي نيز از تجربيات و عملكرد مربيان تيم ملي استفاده بهينه را بردند و از نقطه نظرات مربيان تيم ملي در خصوص عملكردي موفق تر، بهره مند شدند.

وي، در پاسخ به اين سؤال كه آيا اردوها در استان هاي ديگر نيز برپاي شود يا خير گفت: برپايي اردوهاي تيم ملي در استان هاي مختلف سختي هاي خودش را دارد.
از طرفي براي خود استان ها به لحاظ بحث بودجه و هزينه اردوها مشكلاتي بوجود مي آيد.

برپايي اردوها در استان هاي مختلف براي ملي پوشان بسيار خوب و متنوع است، اينكه تمرينات در محل هاي متفاوت انجام شود، جذابيت خوبي دارد ولي بايد مسائل مالي و هزينه هايي كه استان ها متحمل مي شوند را هم در نظر گرفت. فعلاً ترجيح مي دهيم، اردوها در تهران و در سالن كبكانيان انجام شود تا ببينيم آيا استاني خود متقاضي برپايي اردوها مي شود يا خير، ما در اين خصوص هيچ تحميلي بر استان ها نمي كنيم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار