"راسل کرو" و "مت دیمون" پشت دوربین

متنی که تریو آن را براساس مقاله ای منتشر شده در نیویورکر باعنوان "یک قتل پیشگویی شده" به قلم دیوید گرن می نویسد.

باشگاه خبرنگاران- سال هاست که "راسل کرو" ستاره استرالیایی می گوید آماده کارگردانی اولین فیلم سینمایی اش است و با وجود اینکه در زمینه ساخت ویدئو کلیپ و مستند تجربه هایی کسب کرده اما هنوز خبری از پشت دوربین رفتن هنرپیشه برنده اسکار با "گلادیاتور" نیست. 

به تازگی او در توییتر از فعالیت شبانه روزی برای به راه انداختن تولید فیلم "غیبگوی آب" درباره نبرد گالیپولی (جنگی میان نیروهای عثمانی و ائتلافی طی جنگ جهانی اول) خبر داده و گفته علاوه بر کارگردانی شاید نقش اصلی آن را خودش بازی کند.

فیلمنامه را "اندرو نایت" و "اندرو آناستاسیوس" نوشته اند و قهمران اصلی آن مردی استرالیایی است که برای یافتن اثری از دو پسرش که در این نبرد سرنوشت ساز ناپدید شده اند، به ترکیه می رود.

"کرو" به خاطر کار روی این پروژه قید افتتاحیه ژاپن "مرد پولادین" را زد و به قول خودش:"می روم دفتر کارم. تمام روز آنجا می نشینم و جلسه می گذاریم، اطلاعات جمع می کنیم و تصمیم می گیریم. احساس می کنم دارم حسابدار می شوم."

"کرو" درباره حضور احتمالی خودش در این فیلم هم در توییتر نوشت:" خودم را کارگردانی خواهم کرد، مگر اینکه خودم را برای این نقش انتخاب نکنم یا به خاطر قرارداد دیگری در دسترس نباشم، تعهدی مثل کارگردانی همین فیلم."

یکی دیگر از هنرپیشگانی که مدتهاست حرف از کارگردانی می زند و پروژه ها را یکی پس از دیگری به دیگران می سپارد، "مت دیمون" است.

آخرین پروژه ای هم که دیمون قصد داشت بسازد و آن را به کارگردانی دیگر سپرد، "سرزمین موعود" بود که "گاس ون سنت" آن را ساخت. 

حالا بعد از اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای "آرگو" و کریس تریو و اسکار بهترین فیلم برای دوست دیمون یعنی بن افلک، به نظر می رسد مناسبترین گزینه برای هنرپیشه آمریکایی این باشد که سراغ فیلمنامه ای از کریس تریوو برود. 

متنی که تریو آن را براساس مقاله ای منتشر شده در نیویورکر باعنوان "یک قتل پیشگویی شده" به قلم دیوید گرن می نویسد.

این مقاله داستان واقعی مردی است که در گواتمالا کشته می شود و ویدئویی که بعد از مرگ او به دست می آید، نشان می دهد پای رییس جمهور گواتمالا، همسر او و نزدیکان دیگرش در این جنایت در میان است./ي2

منبع:ماهنامه دنياي تصوير.
برچسب ها: راسل کرو ، مت دیمون ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار