رحمانی فضلی گفت : وقتی دولت ها جابجا می شوند بنا به تغییر گفتمان ،مردم انتظار دارند در حوزه مدیران اصلی تغییراتی انجام شود و این تغییر متناسب با رای و خواست مردم است .

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران رشت وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان گفت : اعتدال و نگرش اعتدالی مبنای دولت تدبیر و امید است و مردم در انتخابات به این نگاه رای دادند .

عبد الرضا رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه دولت و نماینده دولت در استان باید رویکرد اعتدالی را در تمام فعالیت های خود مد نظر داشته باشد گفت : نماینده دولت باید مبنای فعالیت های خود را در قانون و عقل بداند و استفاده از تمام نیروها با این رویکرد انجام می شود .

وی از همه مدیران خواست در مقطع کنونی مبنا را بر وحدت و همگرایی قرار دهند و از استاندار جدید خواست در انتخاب مسئولان مشی عدالت را مد نظر قرار دهد .

وزیر کشور افزود : نیروها باید دارای تجربه مفید باشند و برنامه های دولت را قبول داشته باشند و در این راستا حرکت کنند و خواسته های مردم و انقلاب را براورده سازند .

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه قانون نزدیکترین مسیر به عدالت در چهارچوب حاکمیت است گفت : مدیران باید به قانون عمل کنند چون در نظام اسلامی قانون مبتنی بر عدل نوشته شده است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.