شهرکرد/نماینده مجلس:

اهتمام دولت به انضباط مالی در بودجه سال 93 قابل تحسین است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام دولت یازدهم به انضباط مالی و افزایش تعادل منابع درآمدی و هزینه ای در بودجه سال 93 قابل تحسین است.

سیدسعید زمانیان دهکردی، با بیان اینکه عزم دولت یازدهم برای اصلاح قانون هدفمندی یارانه ها و شیوه پرداخت یارانه به مردم و بخش تولید جدی است، افزود: با توجه به کاهش منابع درآمدی دولت و وجود کسری بودجه در پرداخت یارانه ها، اصلاح این شیوه ضروری است.
وی، با اشاره به بحث و بررسی بندهای بخشنامه بودجه سال آینده کل کشور در نشست هفته جاری هیات دولت، گفت: دولت یازدهم در این نشست بر افزایش رقابت پذیری فعالیت های اقتصادی کشور، گسترش فعالیت های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاری و حمایت از حضور فعال بخش خصوصی و تعاون در اقتصاد تاکید کرده است.
زمانیان دهکردی، همچنین با تجلیل از عزم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیات دولت یازدهم در احیای سازمان برنامه و بودجه، افزود: احیای این سازمان، گامی مهم در راستای ثبات برنامه ریزی ارزیابی می شود و دولت را در تهیه به موقع بودجه های سالانه کمک کرده و به نمایندگان نیز فرصت می دهد، این بودجه را در زمان مقرر بررسی و تصویب کنند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات با اعضای دولت نهایت همکاری را می کنند، گفت: اصلاح نظام اداری، بهبود کمی و کیفی بازارهای مالی، توسعه صادرات غیرنفتی و مدیریت واردات و تقویت تمرکززدایی از ضروری ترین اصول برای تدوین بودجه سال آینده و بهبود اقتصاد کشور است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.