جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18، از برپایی نمایشگاه آشنایی با سوانح طبیعی و آموزش همگانی در بوستان قائم این منطقه خبر داد.

 خسرو بهزادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، نمایشگاه آشنایی با سوانح طبیعی و آموزش همگانی در بوستان قائم (عج) منطقه 18 برپا خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نمایشگاه آشنایی با حوادث طبیعی و آموزش همگانی ویژه شهروندان همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در بوستان قائم منطقه 18 با حضور گروههای دوام و کارشناسان ستاد مدیریت بحران این منطقه برپا می شود.
بهزادی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این نمایشگاه کلیه سازمان های درون سازمانی و برون سازمانی، اورژانس، آتش نشانی، راهور، نیروی انتظامی، اداره های برق، آب،‌ گاز و مخابرات مشارکت و همکاری دارند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه بابرپایی غرفه های ویژه سازمان های درون سازمانی و برون سازمانی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 18، ارائه خدمات و اجرای نمادین فعالیت های هر غرفه برای عموم شهروندان همزمان  با هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی برپا می شود.
بهزادی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این نمایشگاه افزود: برپایی غرفه های امداد و نجات، کمک های اولیه، اطفاء‌ حریق، غرفه های دوام با انجام عملیات نمادین ستاد مدیریت بحران و اعضای گروههای دوام، برپایی چادرهای اسکان اضطراری، حمل مصدوم، کار با تجهیزات امداد و نجات، آموزش چهره به چهره شهروندان در خصوص رویکرد و عملکرد ستاد مدیریت بحران و دوره های آموزشی امداد و نجات از اقدامات اجرایی این نمایشگاه است./
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار