محصولات ارگانيک ضرورت دنياي امروز

تنظيم برنامه هاي مشخص سبدهاي حمايتي تغيير قيمت در محصولات ارگانيک اطلاع رساني و تبليغ راهکارهايي براي افزايش و توليد محصولات ارگانيک است.

علي ايرانپور عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در رابطه با محصولات ارگانيک گفت: توليد محصولان ارگانيک يکي از ضروريات امروزصنعت کشاورزي کشور به حساب مي آيد. کاري که سال ها پيش دنيا به سمت آن حرکت کرده و با علم به اينکه موجب کاهش بيماري ها مي شود از آن استقبال کرده اند.

وي در ادامه بيان کرد: درسال هاي اخير در کشور ما نيز بحث محصولات ارگانيک مطرح بوده و وزراي وقت جهاد کشاورزي نيز در اين باره قول هايي داده است اما متاسفانه به طور جدي دنبال نشده است و همين امر باعث شده افراد محدودي در زمينه محصولات ارگانيک فعاليت کنند.

اين عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در ادامه راهکارهايي را ارائه کرد و گفت: تنظيم برنامه هاي مشخص، سبدهاي حمايتي، تغيير قيمت در محصولات ارگانيک، تعيين مکان مشخص براي محصولات ارگانيگ در فروشگاه ها اطلاع رساني، تبليغ و فرهنگ سازي در بين مردم راهکارهايي براي افزايش توليد و مصرف محصولات ارگانيک است.

علي ايرانپور در پايان بيان داشت: کميسيون کشاورزي نيز در راستاي تحقق اين هدف و رسيدن به محصولات سالم نيز جلسات متعددي را برگزار کرده که اميدواريم نتيجه بخش باشد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار