نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: حمايت از نخبگان موجب توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور خواهد شد.

 غلام رضا تاجگردون  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت: جمهوري اسلامي در تمام عرصه ها پيشرفت‌هاي روزافزوني را در سطح بين المللي به دست آورده است.
نايب رييس كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه يكي از ظرفيت هاي بالفعل و ارزشمند هر جامعه قشر نخبه و خلاق آن جامعه است بيان كرد: حمايت از نخبگان مي تواند فرصت را براي ايجاد اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري فراهم كند.
نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: دستاورد‌هاي انقلاب موجب شده ايران اسلامي در بين كشورهاي جهان داراي جايگاه رفيعي باشد.
تاجگردون گفت: جوانان و نوجوانان ايراني با دستاوردهاي خود در عرصه‌هاي مختلف از جمله علمي و فناوري موجب شگفتي كشورهاي جهان شده است.
وي با اشاره به اينكه توليد علم يكي از دغدغه‌هاي مهم نظام اسلامي است افزود: دولت تدبير و اميد به مقوله علم و فناوري توجه جدي خواهد داشت.
نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي افزود: خودباوري و اعتقاد راسخ به آموزه‌هاي اسلامي رمز موفقيت ايران در همه زمينه ها است./س
برچسب ها: نخبگان ، توسعه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.